Tv-kort og tv-out opløsning
Fra : Mathias Kellermann

Dato : 02-10-01 21:55

Hvordan er GF2 Pro kortenes tv-out opløsning? Og hvem fanden kan anbefale et
videoredigeringskort der kan "det hele"?

Hilsen Mathias

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 03-10-01 08:56

"Mathias Kellermann" <mathias_ek@hotmail.com> wrote in message
> Hvordan er GF2 Pro kortenes tv-out opløsning? Og hvem fanden kan anbefale
et
> videoredigeringskort der kan "det hele"?

Ved ikke lige om det er perfekt til videoredigering men ATI's AllInWonder
har dælme det hele.

--
Bjarke Andersen

Fra : Madsen

Dato : 04-10-01 00:39

"Bjarke Andersen" <bjoeg@*spammer*bjoeg.dk> skrev:

> Ved ikke lige om det er perfekt til videoredigering men ATI's AllInWonder
> har dælme det hele.

Ja og specielt det nye 8500 All In Wonder. Bare det da for pokker
snart kommer til landet, for så køber jeg det altså, tror jeg. :)

<http://www.ati.com/na/pages/products/pc/aiw_radeon_8500/index.html>

Det ser ud til at kunne meget i hvert tilfælde. Håber så bare at de
kan finde ud af at lave nogle ordentlige drivere til det.

Hvordan kører driverne til ATIs første Radeon-kort til Win2000 og
evt. XP? Er der nogen der ved det?

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.