Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Køb af digital kamera
Fra : René Hansen

Dato : 17-12-00 14:22

Hej gruppe

Håber I gider give mig et godt råd. Jeg skal til at købe et digitalt kamera.
Jeg skal anvende det til at forevige mine dejlige børn - både inde og ude.
Men jeg er også en ivrig naturfotograf så jeg kan godt se at kameraet skal
være temmelig alsidigt. Da mine drenge dyrker en masse sport (Fodbold og
svømning) skal det også kunne klare den opgave.
Zoom betyder ikke så meget - men det må gerne have lidt ( 2x eller 3x zoom).

Jeg er villig til at betale op til ca. 9.000,- dk kr. blot at det er et
RIGTIGT godt kamera.

Med venlig hilsen

René

Fra : Niels Svendsen

Dato : 17-12-00 14:50

Prøv at kikke ind hos Steve http://www.steves-digicams.com/
Der er masser af tests og prøvebilleder fra alverdens digitale kameraer.
--
Niels W. Svendsen
Baltorpvej 173, 2. tv.

Fra : Steffen Poulsen

Dato : 17-12-00 18:17

"René Hansen" <reha@post3.tele.dk> wrote in message

> [...]
> svømning) skal det også kunne klare den opgave.
> Zoom betyder ikke så meget - men det må gerne have lidt ( 2x eller 3x

Lyder som om du kunne gå hen og blive RET glad for en zoom hen ad vejen,
selv om du ikke har prioriteret det så højt lige nu. I både sport og natur
er zoom efter min mening noget man "ikke kan få nok af".

Jeg vil helt klart anbefale Olumpus' C2100 til de nævnte formål.

mvh Steffen