JCreator og nogle docs
Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 02-10-01 17:19

Hej alle

Når man starter JCreator første gang, kan man specificere stien
til nogle dos, men hvad er det for nogen, og hvor finder jeg dem?
Hjælpen fortæller kun noget om programmet sådan som mit system er
sat op nu - ikke noget om Java.

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-01 17:56

"Bertel Lund Hansen" <skrivtil@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til nogle dos, men hvad er det for nogen, og hvor finder jeg dem?
> Hjælpen fortæller kun noget om programmet sådan som mit system er

Mener du ikke "docs" ???

Under alle omstændigheder skal du bare pege på rod biblioteket til Java
dokumentationen, typisk c:\jdk131\docs.
Den finder selv ud af hvad der er guides og hvad der er API.

Søren Staun Jørgensen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 02-10-01 19:18

"Soren Staun Jorgensen" <ssj<at>get2net<dot>dk> skrev:

>Mener du ikke "docs" ?

Jo.

>Under alle omstændigheder skal du bare pege på rod biblioteket til Java
>dokumentationen, typisk c:\jdk131\docs.

Åbenbart. Det var nemt nok, men der lå ikke noget Docs før jeg
geninstallerede Java.

Tak for hjælpen.

--
Bertel

Fra : Ole Kristensen

Dato : 03-10-01 19:02

Hej Bertel

De doc's der henvises til kan du hente på suns hjemmeside (ca 23 Mb) og
pakke ud i den mappe du nævner.
De vil så være sådan at du via JCreator kan hente hjælpefilerne (i html) ind
i JCreator under menuen Hjælp.

Bertel Lund Hansen <skrivtil@lundhansen.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:l4qjrt09gbo5q01mbbjh433ncuv5s7elpb@news.stofanet.dk...