CLASSPATH under linux
Fra : Mikkel F. S. Anderse~

Dato : 02-10-01 17:06

Jeg har et linux system, hvor javac samt java og kaffe virker
fortræffeligt. Er der nogle der kan forklare mig hvorfor javadoc kommer
med denne besked:

Internal error: caught an unexpected exception.
Please check your CLASSPATH and your installation.
java/lang/ClassNotFoundException: sun/tools/javadoc/Main
   at java.lang.Class.forName(Class.java:native)
   at java.lang.Class.forName(Class.java:53)
Afbrudt (SIGABRT)

?

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-01 17:58

"Mikkel F. S. Andersen" <Flott@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> java/lang/ClassNotFoundException: sun/tools/javadoc/Main
> at java.lang.Class.forName(Class.java:native)
> at java.lang.Class.forName(Class.java:53)

Jeg kender ikke Linux - men det ser ud til at du mangler tools.jar på din
classpath !

Søren Staun Jørgensen