Min hjemeside
Fra : Børgwe Højlund Jense~

Dato : 02-10-01 15:02

Jeg beklager at det først er i dag min hjemmeside er opdateret, men det
skyldes at min PC. har været på værksted og gennem gå en støre reparation og
opdatering meget mod min vilje, så det er derfor jeg ikke har været her
længe, men nu er jeg tilbage og www.nydheder.subnet.dk er opdateret og
forhåbentlig bliver den det fremover til vore frelser Jesus kommer tilbage.
Med kærlig hilsen Børge fra Viborg.

Fra : Erik

Dato : 02-10-01 15:46

Sikke en bekendelse, dt trykke!!!!!!!!!!!

Erik

Fra : Børgwe Højlund Jense~

Dato : 02-10-01 21:46

http://www.nydheder.subnet.dk/504354.htm

Fra : Erik

Dato : 02-10-01 22:09

> http://www.nydheder.subnet.dk/504354.htm

Hvis du IKKE tror så tryk her.

(Hvad skal dem der tror)

Erik

Fra : Daniel Muhlig

Dato : 02-10-01 22:42

"Erik" <erik-larsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du IKKE tror så tryk her.
>
> (Hvad skal dem der tror)

Lade være, velsagtens...

--
Med Venlig Hilsen
Daniel Muhlig

Min personlige hjemmeside:
http://www.dancode.dk/daniel

Fra : Børge Højlund Jensen~

Dato : 03-10-01 05:32

"Erik" <erik-larsen@get2net.dk> wrote in message

> Hvis du IKKE tror så tryk her.
>
> (Hvad skal dem der tror)
>
> Erik
Forsætte med at tro på Jesus.
Det er et tilbud til de der ikke tro på Jesus som deres frelser.

Fra : Erik

Dato : 03-10-01 14:35

"Børge Højlund Jensen fra Viborg" <bhj@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Erik" <erik-larsen@get2net.dk> wrote in message

> side.

> Forsætte med at tro på Jesus.
> Det er et tilbud til de der ikke tro på Jesus som deres frelser.

Det vil jeg også, men jeg er bange for at KBC ikke vil.

Erik

Fra : Daniel Muhlig

Dato : 03-10-01 15:50

> Det vil jeg også, men jeg er bange for at KBC ikke vil.

Hvem er KBC?

--
Med Venlig Hilsen
Daniel Muhlig

Min personlige hjemmeside:
http://www.dancode.dk/daniel

Fra : Ernst Pedersen

Dato : 08-10-01 10:46

"Daniel Muhlig" <daniel@REMOVE.dancode.dk> skrev i en meddelelse

> "Erik" <erik-larsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Hvem er KBC?

Det står for Københavns Bibeltrænings Center. Så vidt jeg ved er det
en Jens Garnfelt, der stadig er pastor. Det er en trosmenighed, som
Faderhuset har en del tilknytning til.

Kærlig hilsen
Ernst

Fra : Daniel Muhlig

Dato : 08-10-01 14:17

"Ernst Pedersen" <tingvej@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Det står for Københavns Bibeltrænings Center. Så vidt jeg ved er det
> en Jens Garnfelt, der stadig er pastor. Det er en trosmenighed, som
> Faderhuset har en del tilknytning til.

Det havde jeg nok på fornemmelsen, men så giver det hele jo ingen mening...

Så er betydningen jo enten, at KBC ikke vil tro på Jesus, som deres
frelser - og det er jo noget sludder,
eller at de ikke vil klikke på linket, hvilket heller ikke giver mening, for
hvorfor skulle de også det, når de i forvejen tror på Jesus?

--
Med Venlig Hilsen
Daniel Muhlig

Min personlige hjemmeside:
http://www.dancode.dk/daniel

Fra : Ernst Pedersen

Dato : 08-10-01 16:53

> [...]
for
> hvorfor skulle de også det, når de i forvejen tror på Jesus?

Jeg forstår godt din undren. At KBC er en trosmenighed får ikke mig til
at dømme dem. De bekender sig jo til frelsesvejen i Jesus Kristus, sådan
som du så fint beskriver den på din gode hjemmeside. Jeg kommer ikke
selv i en trosmenighed, men har dog besøgt dem af og til. Jeg er nu af den
opfattelse, at der begås fejl i alle menigheder - Kun Jesus er Vejen,
Sandheden og Livet.
Ernst

Fra : Daniel Muhlig

Dato : 08-10-01 23:19

> Jeg er nu af den opfattelse, at der begås fejl i alle
> menigheder - Kun Jesus er Vejen, Sandheden og Livet.

Amen!

--
Med Venlig Hilsen
Daniel Muhlig

Min personlige hjemmeside:
http://www.dancode.dk/daniel

Fra : Ernst Pedersen

Dato : 08-10-01 10:48

"Børgwe Højlund Jensen fra Viborg" <bhj@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> længe, men nu er jeg tilbage og www.nydheder.subnet.dk er opdateret og
> forhåbentlig bliver den det fremover til vore frelser Jesus kommer

Fin link som jeg nemt ved et "uheld" kan komme til at give nogle af mine
ikke
kristne venner.

Kærlig hilsen
Ernst