Live Human! Årets koncert på Roskilde!
Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 02-10-01 14:46

Yo der!
Super fedt instrumental jass/hiphop.

Hvis der er nogen der har noget med dette band, vil jeg rigtig gerne have
adgang til det.
Eller evt. et link til et sted hvor man kan købe det på sale!

Fra : Kim M. Jensen

Dato : 02-10-01 15:26

Du kan downloade et nummer med dem på
http://www.matadorrecords.com/music/mp3s.html

_Kim

Fra : Wax

Dato : 02-10-01 19:34

Hej der,

Jeg har en promo fra sidste år med Live human.

Ifølge den ramte albummet : Elefish Jellyphant
gaden den 6.6 2000, som hhv cd og dobbelt lp.

Den er udkommet på Matador. www.matadorrecords.com

Tilsyneladende har de også udgivet på
Fat Cat og Hip Hop Slam labelsene.

Fra coveret;

Livehuman fortsætter med at nedbryde enhver
tænkelig grænse mellem hip hop, avant rock, og
impro jazz.

De er Damon Albarns "engelske favorit band", hvilket
er temmelig sejgt taget i betragtning at de er fra San Francisco.

Håber at du kan finde den derude.

mvh

Walker
aka Wax, cph

Jakob Strandgaard Andersen <jakobsa@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bb9c522$0$4787$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

Fra : Karsten S. Jørgensen

Dato : 02-10-01 19:57

Jakob Strandgaard Andersen wrote:

> Hvis der er nogen der har noget med dette band, vil jeg rigtig gerne have
> adgang til det.

Du kan høre Real Audio-bidder her:

http://www.fat-cat.co.uk/artists/livehuman.html

http://www.midheaven.com/bin/state.cgi/1582959778/labels/hip.hop.slam.html
(scroll langt ned)

Hvis du ikke har moralske download-skrupler kan man også finde Live
Human-numre på AudioGalaxy.

> Eller evt. et link til et sted hvor man kan købe det på sale!

Tja, jeg ved ikke om de er på udsalg, men man kan købe dem på
www.amazon.co.uk til ca. 12 pund

--
mvh.
Karsten Strandgaard Jørgensen