Telmore og sms fra udlandet
Fra : netguard

Dato : 02-10-01 14:31

Jeg var blandt de første der hoppede på Telmore, men da jeg sms'er meget til
Filippinerne, blev jeg grumme skuffet over at jeg ikke kunne modtage sms
derude fra, jeg kunne sagtens sende.

Jeg ringede ind til Telmore, og fik beskeden at det var fordi de ikke
anerkendte Telmore's nummerserier som værende GSM mobil numre.

om det er det rene vås eller ej skal jeg ikke kunne bedømme, men er der
nogen der ved om dette,hvad så end fejlen måtte være, er rettet nu ?

Mvh.

Kim Hald

Fra : Mickey

Dato : 02-10-01 15:25

"netguard" <usenet@netguard.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ringede ind til Telmore, og fik beskeden at det var fordi de ikke
> anerkendte Telmore's nummerserier som værende GSM mobil numre.

det skal nu nok passe...

> om det er det rene vås eller ej skal jeg ikke kunne bedømme, men er der
> nogen der ved om dette,hvad så end fejlen måtte være, er rettet nu ?

Telmore ved det nok, prøv deres kundeservice - ellers prøv dig frem, få en
af dine filipinervenner til at sende en SMS til dig

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Statoils logik: