Kopiering af filer
Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 02-10-01 13:29

Hejsa

Jeg er igang med at lave et lille program... (surprise? :))

Det skal kopiere fra et angivet drev til et andet og overskrive A_L_T...
[først slette måske?]

Jeg har to Edit-boxe

[L:\ ]
[W:\ ]

og en knap

[ Do it !!! ]

Når jeg trykker på "Do it!!!" så skal alt fra "L-drev" kopieres over på
"W-drev" - og alt på "W-drev" skal slettes... Kort og godt en meget_enkel
synchroniseringsfunktion...

Men jeg kan ikke rigtig se mig ud af kommandoerne når jeg skal kopiere
filer?

Noget hjælp at hente? :)

// Søren

Fra : Anders Bo Rasmussen

Dato : 02-10-01 17:28

On Tue, 2 Oct 2001 14:28:51 +0200,
Søren Aaholm Møller <swdata@image.dk> wrote:

> Når jeg trykker på "Do it!!!" så skal alt fra "L-drev" kopieres over på
> "W-drev" - og alt på "W-drev" skal slettes... Kort og godt en meget_enkel
> synchroniseringsfunktion...

Hvad er ideen i at først kopiere en masse filer, og derefter slette dem?

--
Like a rat in a maze Anders Bo Rasmussen mailto:fuzz01@spamfilter.dk
The path before me lies Frimestervej 42 1.tv http://www.fuzz.dk