West import???
Fra :

Dato : 01-10-01 21:46

Hej!

Nogen der ved om det er kvalitet de sælger??

Mvh

Jan

Ps: nogen der ved hvor man kan få en polini gearing til en streetmagic??

Fra : Mads Jensen

Dato : 01-10-01 22:16

"=þ" <jan-v@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Nogen der ved om det er kvalitet de sælger??

De sælger mest Proma, og til scootere er det noget lort.
Men til gamle knallerter er det et fint mærke.

Mads

Fra :

Dato : 02-10-01 06:20

> De sælger mest Proma, og til scootere er det noget lort.
> Men til gamle knallerter er det et fint mærke.

Hvad med deres cylindere til scootere??

Mvh

Jan

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 02-10-01 07:09

"=þ" wrote:

> Hvad med deres cylindere til scootere??

Som han skriver "Til scootere er det noget lort" - Det gælder alt Proma
til scootere!

Køb Polini eller Malossi istedet.

--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte

Fra : Morten Christensen

Dato : 02-10-01 15:44

Som de andre skriver, så skal du ikke købe Proma.... men de sælger Athena
cylindere til scootere, og dem har jeg meget gode erfaringer med.... Men
hvis du går ind til West Import i Horsens og køber noget af Kim (lille
halvfed mand med sort hår) så skal du passe på han ikke fusker dig. For det
gør han nemlig hvis han kan komme af sted med det!

--
Hilsen Morten Christensen

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-01 19:45