Højde på form
Fra : Peter Thomsen

Dato : 01-10-01 20:05

Hvordan kan jeg få en form til at være større end skærm
størrelsen. Jeg kan godt flytte formen over eller under
skærm arealet, men jeg kan s.. ikke få den til at blive større hverken ved
hjælp af kode eller properties.'

Hilsen Peter

Fra : Jens

Dato : 02-10-01 05:16

Set Form1.BorderStyle til 0 - none

også

Form1.Top = -100
Form1.Left = -100
Form1.Width = Screen.Width + 110
Form1.Height = Screen.Height + 110

Fra : Peter Thomsen

Dato : 03-10-01 20:09

Tak for svaret jens, men det virker desværre ikke til midt formål.

Når jeg gennem kode flytter formen forsvinder den ud under skærmen, men der
kommer ikke mere form tilsyne foroven.

Fra : Peter Rasmussen

Dato : 04-10-01 09:10

Hvad med at flytte alle objecterne op og ned, det har jeg prøvet. Men MS er
lidt spooky med antallet af objecter, du skal putte et ekstra object på til
sidst, eks en label og lave den usynlig.

For i = 1 To Me.Controls.Count - 1
Me.Controls(i).top = et eller andet offset
Next i