bootdisk
Fra : steen bondo

Dato : 01-10-01 15:03

Hi alle i skrapsakker.

<bootdisk.exe> pr¢ver ikke at accesse A-drevet når den påstår den
begynder at formatere. Den har lige fat i det inden da, men så slipper
den A. Og drevet ER sluppet, da jeg kan accesse drevet fra et andet
program.

w4 - fp15

Fra readme til fp15:

The BOOTDISK.EXE program has been updated to create new utility
diskettes
with the proper files.

Muligt, men så langt kommer jeg ikke.

BOOTDISK.EXE BOOTDISK.EX_ 15 07/13/2000 11:04 61563
C95D3588
13-07-00 11.04 61.563 0 BOOTDISK.EXE

Og det er fp15 versionen.

Hygge
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : steen bondo

Dato : 02-10-01 21:39

following up a message from steen bondo to all:

sb> Hi alle i skrapsakker.

sb> <bootdisk.exe> pr¢ver ikke at accesse A-drevet når den påstår den
sb> begynder at formatere. Den har lige fat i det inden da, men så
sb> slipper den A. Og drevet ER sluppet, da jeg kan accesse drevet fra
sb> et andet program.

sb> w4 - fp15

Kernel 14.080a_W4

sb> Fra readme til fp15:

sb> The BOOTDISK.EXE program has been updated to create new utility
sb> diskettes with the proper files.

sb> Muligt, men så langt kommer jeg ikke.

sb> BOOTDISK.EXE BOOTDISK.EX_ 15 07/13/2000 11:04 61563
sb> C95D3588 13-07-00 11.04 61.563 0
sb> BOOTDISK.EXE

sb> Og det er fp15 versionen.

Er der andet jeg skal kigge efter..??