Græske restauranter i Flensborg ?
Fra : Torben

Dato : 01-10-01 17:57

Hej gruppe!

Jeg søger en liste, eller en anmeldelse af græske restauranter i Flensborg -
hvis de ikke skulle eksistere, så bare jeres egne erfaringer!

På forhånd tak!

Torben

Fra : Jonas Haase

Dato : 02-10-01 10:01

"Torben" <usenet_mail@yahoo.dk> writes:

> Hej gruppe!
>
> Jeg søger en liste, eller en anmeldelse af græske restauranter i Flensborg -
> hvis de ikke skulle eksistere, så bare jeres egne erfaringer!

Der er et par stykker, her er i hvert fald nogle af dem:

Taverna Akropolis
Norderstr. 66
24939 Flensburg
(04 61) 2 63 62

Taverna Athen
Sonderburger Str. 4
24939 Flensburg
(04 61) 4 57 74

Taverna Kreta
Angelburger Str. 73
24937 Flensburg
(04 61) 2 88 49

Taverna Nafplion Inh. Heleni Georgiadou
Süderfischerstr. 2
24937 Flensburg
(04 61) 2 25 39

Taverna Saloniki
griechisches Restaurant
Sylter Str. 4
24941 Flensburg
(0461) 9 15 39

Den jeg senest har været i var Nafplion, som var ganske
udemærket. Resturanten kan være svær at finde hvis man ikke er
lokalkendt, men der er et bykort her:
http://www.stadtplan.net/brd/schleswig_holstein/flensburg/home.html

hilsen
Jonas
--
Common sense is the most evenly distributed quantity in the world.
Everyone thinks he has enough.

Fra : Ramsing

Dato : 02-10-01 13:29

"Der Grieche"
Hauptstr. 3
25917 Leck

er heller ikke at kimse af..
Mvh
Bo

Fra : Lauridsen

Dato : 02-10-01 18:56

Hej
Der ligger også en vældig god restaurant i Harrislee. Den hedder Odysseus og
ligger ved siden af noget der hedder Pfennigmarkt. Jeg kender deværre ikke
adressen, men mon ikke den kan slås op i en tysk krak ?

Mvh.
Lars