KG7, virker det bedre end KT7(A)
Fra : Andreas Swiatek

Dato : 01-10-01 20:23

Hej...
Er der nogen der oplevet problemer med Abit kg7 serien?
Kt7 serien var jo ikke så skide god til det med GeForce 2 GTS/PRO kortene.

Hilsen Andreas Swiatek

Fra : Tommy Helgevold

Dato : 01-10-01 21:27

"Andreas Swiatek" <Erne@get2net.dk> skrev

Hej Andreas,

> Er der nogen der oplevet problemer med Abit kg7 serien?

Jeg har kortet og blev det anbefalet af mine "3D-hardware supportere"
og har Innovision3D GeForce 2 Pro (Quadro 2 pro modificeret)

det kører bare som det skal må man jo sige

> Kt7 serien var jo ikke så skide god til det med GeForce 2 GTS/PRO kortene.

Det kender jeg så ikke noget til, men det er måske riktig, jeg kan kun
svare ud ifra det udstyr jeg besidder (og har ejet). Og det kører kanon
med nævnte kombination (og DDR ram selvfølgelig)

Mvh
Tommy

Fra : Andreas Swiatek

Dato : 01-10-01 21:50

Hej Tommy.
Så du mener godt, jeg kan gå ud og indvistere i det, så vidt jeg kan se.
Takker...
Andreas Swiatek

Fra : Tommy Helgevold

Dato : 01-10-01 22:55

Det er et kort nogle af mine venner går meget op i, så
iflg. dem det kan du rolig gøre.

Det med RAID koster kun nogle hundre mere end dem uden,
du skal vurdere om du har behovet - det kan komme dersom
du endag køber f.eks 2 - ens harddiske eller mere...så får
du en lynende hurtig "swapfil" og dit system bliver hurtigere (filsystem).

Ellers er kortet stabilt, og lidt smådyrt....men jeg købte det
kun for stabilitetens skyld.....essentielt ved store prof. programmer.

Mvh
Tommy

Fra : *Tweak*

Dato : 03-10-01 08:20

Bruger et abit kt7a og et geforce pro med 64mb og tv-out fra prolink køre
vidunderligt.

PS: 300w psu