Brændeovn på hærdet glasplade
Fra : Poul E.

Dato : 01-10-01 19:59

Hej

Jeg har hørt at en brændeovn kan stilles på en glasplade som lægges
oven på gulvtæppet.

Er der problemer med ovennævnte?

Kan det bruges på et blødt gulvtæppe?

Mvh. - Poul ERik

Fra : Peter Jensen

Dato : 04-10-01 10:52

Poul E. <pa40@email.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:8Lu4O40RxwiBwgwRkhfcYvxPrQE5@4ax.com...
> Hej
>
> Jeg har hørt at en brændeovn kan stilles på en glasplade som lægges
> [...]

Ja, har selv en sådan og den funker perfekt. Dog hvis det er en lille ovn du
har,kan den let glide på glaspladen når du rykker askeskuffen ud. Min ovn
vejer
80 kg. og glider en smule.
Mvh.
Peter

Fra : Poul E.

Dato : 04-10-01 18:25

On Thu, 4 Oct 2001 11:51:42 +0200, "Peter Jensen" <havno@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>har,kan den let glide på glaspladen når du rykker askeskuffen ud. Min ovn

Kan du fortælle mig om glaspladen synker ned i gulvtæppet?

Ser gulvtæppet naturligt ud gennem pladen?

Bliver pladen ridset?

Mvh. - Poul Erik