Problem med elstarteren på Sonic...
Fra : Mads Jensen

Dato : 01-10-01 16:21

Når jeg trykker på elstarteren siger den bare et lavt "klik" og der sker
ikke rigtigt mere.... men når jeg træder på kickstarteren starter den altid
første gang, hvad er der galt ?

Mads

Fra : LaLLe

Dato : 01-10-01 17:17

"Mads Jensen" <mads.g@home1.gvdnet.dk> wrote in message
> Når jeg trykker på elstarteren siger den bare et lavt "klik" og der sker
> ikke rigtigt mere.... men når jeg træder på kickstarteren starter den
altid
> første gang, hvad er der galt ?
Du har sikkert ikke mere strøm på dit batteri, eller også er det fordi du
kører rundt med tun på, og elstarteren så ikke kan trække dit stempel rundt

LaLLe
www.ghetto-net.dk/stalker
Stalker @ Polini Sport

Fra : Mads Jensen

Dato : 01-10-01 20:30

"LaLLe" <lalle@popme.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Du har sikkert ikke mere strøm på dit batteri, eller også er det fordi du
> kører rundt med tun på, og elstarteren så ikke kan trække dit stempel

Nej, jeg kører ikke med tun og der er masser af strøm på batteriet.
Blinklyset virker også fint.

Mads

Fra : Peter Sørensen

Dato : 01-10-01 22:04

Det kan være ir på rotoren eller kullene der er slidt ned.

--

Mvh.

Peter Sørensen

Fra : /~-_kTTs_-~\\

Dato : 02-10-01 22:48

> [...]
> Når jeg trykker på elstarteren siger den bare et lavt "klik" og der sker
> ikke rigtigt mere.... men når jeg træder på kickstarteren starter den

Prøv at skift relæet til elstarteren....

Fra : Peter Sørensen

Dato : 02-10-01 23:13

Man kunne jo også prøve at sætte ledningen fra starteren direkte
på batteriet, hvis den virker er relæet defekt.

Fra : Mads Jensen

Dato : 03-10-01 23:16

"Peter Sørensen" <pso@agurk.dk> skrev i en meddelelse
> Man kunne jo også prøve at sætte ledningen fra starteren direkte
> på batteriet, hvis den virker er relæet defekt.

Det vil jeg prøve.

Mads

Fra : JDJ

Dato : 09-10-01 18:16

Mads Jensen <mads.g@home1.gvdnet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9pa1m9$1174$1@abnew01.sonofon.dk...
> Når jeg trykker på elstarteren siger den bare et lavt "klik" og der sker
> ikke rigtigt mere.... men når jeg træder på kickstarteren starter den
> [...]

Det er meget sikkert en dårlig stel forbindelse = Træk en ledning fra - på
batteriet til og monter den et sted på starteren (f.eks. en af de bolte som
den sidder fast med) Ellers er det starter relæet...

--
JDJ
http://www.jdj.subnet.dk