Problem med at poste ??
Fra : Jan Pedersen

Dato : 01-10-01 15:56

Hejsa

Jeg har et problem med at poste til news.inet.tele.dk, lige meget hvilken
gruppe jeg prøver at poste til får jeg samme fejl. Time Out, jeg kan uden
problemer læse og hente beskeder på serveren.

som i kan se kan jeg uden problemer poste til sunsite.aus

nogen som kan hjælpe mig ??

på forhånd tak

Jan

Fra : apollo14

Dato : 01-10-01 19:09

Jan Pedersen wrote in dk.edb.internet.software.mail+news at 01 okt
2001

> [...]
> Out, jeg kan uden problemer læse og hente beskeder på serveren.
>
> som i kan se kan jeg uden problemer poste til sunsite.aus

du er ikke den eneste der har problemmer med at poste, tror generelt det
er hele newsserveren der strejker lidt *S*

--
apollo14
Flower: 19262549

Fra : Peter Alfredsen

Dato : 01-10-01 20:15

On Mon, 1 Oct 2001 16:56:04 +0200, "Jan Pedersen" <jp@person.dk> wrote:

> [...]
>gruppe jeg prøver at poste til får jeg samme fejl. Time Out, jeg kan uden
>problemer læse og hente beskeder på serveren.

Jeg har samme problem. Det er TDCs newsserver der har gylpet igen. Send
en mail til usenet(at)tdk.net (Udskift (at) med @), hvori du forklarer
hvilke symptomer du ser.
--
Peter Alfredsen (peteralf@fabel.dk)
"I suggest that you take your "olive branch" and shove it up your ass, if you

Fra : Peter Alfredsen

Dato : 01-10-01 21:14

On Mon, 01 Oct 2001 21:14:55 +0200, Peter Alfredsen
<20011001211455.dk.edb.internet.software.mail+news@peteralf.clara.co.uk>
wrote:

>Jeg har samme problem. Det er TDCs newsserver der har gylpet igen. Send
>en mail til usenet(at)tdk.net (Udskift (at) med @), hvori du forklarer
>hvilke symptomer du ser.

Har lige fået mail tilbage fra Jan Chrillesen. Joakim var vist hjemme at
sove for første gang siden newsserveren er gået i produktion, så han
ordnede det lige. Jeg har lige postet til tele.test.oe5, så jeg antager
at det er i orden.
--
Peter Alfredsen (peteralf@fabel.dk)
"The Matrix is sometimes called the Net by citizens of all networks. This term