Telmore og telefonsvarer
Fra : BorreBoy

Dato : 01-10-01 12:44

Hejsa.

Jeg er så træt af den sløve pade, der fortæller om de nye beskeder på ens
telefonsvarer. Er der en måde at slippe for ham, altså springe direkte til
beskeden?

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : Mickey

Dato : 01-10-01 13:27

"BorreBoy" <borre@loveletters.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er så træt af den sløve pade, der fortæller om de nye beskeder på ens
> telefonsvarer. Er der en måde at slippe for ham, altså springe direkte til
> beskeden?

jatak, det ville jeg også gerne have - det koster jo penge!!

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Statoils logik:

Fra : Clauzen

Dato : 01-10-01 21:13

Hejsa

Deter der faktisk, man skal bare trykke # når han begynder at snakke.

Med venlig hilsen

Clauzen

Fra : alwresuihalert

Dato : 02-10-01 12:28

snip
> Hejsa
>
> Deter der faktisk, man skal bare trykke # når han begynder at snakke.

Men det er kun den første del man slipper for. Og man skal huske kun at
trykke en gang, hvis man ikke vil skippe de første beskeder.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-10-01 14:56

alwresuihalert skrev:

>Men det er kun den første del man slipper for.

Hvad slipper man ikke for? Jeg har tidl. blot trykket 1 efter han
havde sagt noget bestemt (kan ikke huske om det var efter nummeret),
og så fik jeg beskeden. Når jeg bruger # nu, så ryger jeg direkte til
beskeden.

>Og man skal huske kun at
>trykke en gang, hvis man ikke vil skippe de første beskeder.

Ja.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.

Fra : Finn Hybjerg Hansen

Dato : 01-10-01 14:33

BorreBoy wrote:

> [...]
> telefonsvarer. Er der en måde at slippe for ham, altså springe direkte til

Ved Duet skulle man kunne trykke # for at afbryde stemmen og gå direkte
til beskeden. Fortæl os lige hvis det virker ved Telmore.....!

Mvh Finn

Fra : Devast8or

Dato : 01-10-01 14:58

Det lader til at virke Ok her. Tak

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 01-10-01 15:23

Det gør det

Mvh

Frank Rasmussen - Telmore A/S

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 01-10-01 15:48

"Telmore - Frank Rasmussen" <fr@telmore.dk> wrote in message
> Det gør det
>

> Mvh
>

> Frank Rasmussen - Telmore A/S

App telefonsvarer, du skrev for snart lang tid siden noget om et system i
havde på vej med at få forwardet sine beskeder til ens mailbox, hvordan står
det til med denne feature?

Mvh

Flemming

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 01-10-01 18:47

On Mon, 1 Oct 2001 16:47:59 +0200, "Flemming Lynggaard"
<nospam@lynggaard.com> wrote:

> [...]
>havde på vej med at få forwardet sine beskeder til ens mailbox, hvordan står

Selskabet Sifira, vi skrev aftale med, er forsinket med produktet. Vi
er dog kommet så langt at vores nye 50 testpiloter snart vil blive
introduceret til systemet, der dog god ordens skyld skal testes
grundigt igennem, inden vi sætter det i drift.

Med venlig hilsen

Frank Rasmussen - Telmore A/S

Fra : Mickey

Dato : 01-10-01 18:59

"Telmore - Frank Rasmussen" <fr@telmore.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> introduceret til systemet, der dog god ordens skyld skal testes
> grundigt igennem, inden vi sætter det i drift.

de der testpiloter...

nu har jeg hørt om dem flere gange, og også hørt man kunne tilmelde sig til
dem til jeres Åben hus - kan man tilmelde sig til det ? (hint: lyder
interresant)

Fra : Mickey

Dato : 01-10-01 15:58

"Finn Hybjerg Hansen" <fhh@kom.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Ved Duet skulle man kunne trykke # for at afbryde stemmen og gå direkte
> til beskeden. Fortæl os lige hvis det virker ved Telmore.....!

er det ikke det samme system der tager imod dem allesammen ?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-10-01 16:07

BorreBoy skrev:

>Jeg er så træt af den sløve pade, der fortæller om de nye beskeder på ens
>telefonsvarer. Er der en måde at slippe for ham, altså springe direkte til
>beskeden?

Tryk #

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : TELMORE - Allan Kris~

Dato : 01-10-01 16:11

Hej,

Man kan "afbryde" stemmen ved at trykke #. Skulle du have andre
spørgsmål til mobilsvaren eller andet hos TELMORE er du altid velkommen
til at kontakte TELMORE Support på 70218900 eller via mail på
support@telmore.dk

Med venlig hilsen
TELMORE Supportchef
Allan Kristensen