Lorteknallet igen!!!
Fra : Øistein wind

Dato : 01-10-01 12:46

Hej.
Je´g havde et problem med min maxi, den ville ikke starte. så købte jeg et
nyt tændingssæt, og den startede!!! MEN der skulle ikke gå længe før den
igen ikke ville starte. sådan cirka en 5-6 gange blev den startet, hvorefter
den gik ud under en tur, da jeg gassede ned. Der er en meget lille gnist på
tændrøret, men nogle gange forsvinder den helt.
Nogen der ved hvad der kunne være galt?

Mvh
Øistein

Fra : Mads Jensen

Dato : 01-10-01 14:12

"Øistein wind" <windw@mail.danbbs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den gik ud under en tur, da jeg gassede ned. Der er en meget lille gnist

> tændrøret, men nogle gange forsvinder den helt.

Har du prøvet at skifte tændrør ?

MAds

Fra : Øistein wind

Dato : 01-10-01 19:47

Yup det har jeg. der fulgte et nyt med tændingssættet, og det virkede også
som det skulle...i starten!!!

Fra : Øistein wind

Dato : 02-10-01 20:55

SÅ NU VIRKER DEN FAKTISK!!!!!!
det var tændrørshætten. Modtanden i den var uendelig stor. Og den var tilmed
helt ny, bestilt fra thansen. Nogen der har haft problemer med en sådan
også? Lysspolen fra tændsættet virkede heller ikke....Dårlig kvalitet. Men
heldigvis var tændspolen og platinerne ok.

Hilsen Øistein