Problemer med at validere name="" i fx <im~
Fra : Lars Olesen

Dato : 01-10-01 08:26

Jeg har lavet mouseover på http://www.vih.dk. Det har jeg gjort
ved bl.a. at give hver IMG et name.

Nu kan siderne imidlertid ikke validere i fx htmlhelp.com's
validator. Kan man gøre noget andet. jeg vil nødig lave siderne
om til XHTML.

Med venlig hilsen
Lars Olesen
Vejle Idrætshøjskole

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jakob Andersen

Dato : 03-10-01 10:02

"Lars Olesen" <lars@vih.dk> wrote in message news:9p95qg$5l2$1@sunsite.dk...
> [...]
>
> Nu kan siderne imidlertid ikke validere i fx htmlhelp.com's
> validator. Kan man gøre noget andet. jeg vil nødig lave siderne

Det glider da:

--
<http://www.filth.dk>

Fra : Lars Olesen

Dato : 03-10-01 19:01

> Det glider da:

Det gør det sandelig også, hvis jeg laver om på min DOCTYPE og skriver den, som
du har gjort. Mange tak for hjælpen. Det har bragt mig hovedbrud en hel del
dage efterhånden.