Pædofil? Her
Fra : Staal

Dato : 01-10-01 01:08

Jeg gider fandeme snart høre (Læs) Læse om jeres drømme om at kneppe små
piger!

Hvis du har de lyster, så lev dem ud OG TAG DIN STRAF FOR DET!!

Eller er det, der holder tilbage? Straffen, også den ikke idømte!

Jeg gider ikke høre mere fra dig!

jeg er selv, lidt "pervers", men små piger, JO, det er da sødt, og!

Staal

Fra : Claulle

Dato : 20-10-01 00:28

> Hvis du har de lyster, så lev dem ud OG TAG DIN STRAF FOR DET!!
>
> Eller er det, der holder tilbage? Straffen, også den ikke idømte!

Vil nærmere sige.... Hold dine lyster for dig selv når det er noget som går
ud over andre. Det er noget helt frygeligt for piger at blive udsat for sex
når de er helt unge. Synes du (ikke dig Staal) at det er rimeligt at man
ødelægger et andet menneske BARE for at man har nogle ideer som man GERNE
ville prøve? Jeg har sgu også en ide/drøm om at skyde en Ferrari af for
vildt engang, men det komme jeg nok aldrig til og det lever jeg med, men
TANKEN er da fed nok.... og så er den ikke længere.

Tag det som en mand og drop din selvmedlidenhed og forkælethed og sig til
dig selv at du ALDRIG skal gøre det. Hvad får du egentligt ud af det på
længere sigt? Tenk over det.

Med Venlig Hilsen

Claus S.