13 til 18 år!
Fra : Steen Benjamin Peter~

Dato : 01-10-01 00:21

Hej Alle!
Mig og min kæreste har et lille problem!

Vi har kendt hinanden i 4 år, og så måtte det jo ske før eller siden!
Vi er begyndt at komme sammen! Desværre er vores problem den "store"
aldersforskel.
Hun er 13 og jeg er 18! Jeg synes selv at det er forkert, men jeg synes hun
er sød(Hun er utroligt moden af
sin alder) dejlig, og sexet!
Bør jeg slå op med hende?
Hun er ikke sexuelt aktiv, men vil dog gerne i seng med mig! Jeg vil
selvfølgelig også gerne i seng med hende!
Bør jeg gøre det? Eller skal jeg vente til hun er 15?

Hilsner fra benjamin!

Fra : Brian Olsen

Dato : 01-10-01 00:31

"Steen Benjamin Petersen" <HutaPetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> selvfølgelig også gerne i seng med hende!
> Bør jeg gøre det? Eller skal jeg vente til hun er 15?

du skal så absolut vente til hun er 15. Ellers kan du blive dømt for
pædofili/ børnelokkerri.

nu skal jeg ikke sidde og være dommer, for det kan være meget svært at holde
fingrene væk hvis hun er iverig. Jeg havde selv en kæreste på 13 da jeg var
18.

men et stort + til dig fordi du ikke kun tænker med pikken og spørger dig
frem her (C;

hygge
Brian

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 01-10-01 10:39

"Brian Olsen" <tojdyr@mail.dk> wrote in message

> hun
> du skal så absolut vente til hun er 15. Ellers kan du blive dømt for
> pædofili/ børnelokkerri.

Sandsynligheden for at der overhovedet ville komme noget ud af det (rent
juridisk) er EXTREMT lille..

For det første skulle der komme en anklage til politiet.. Dette ville han
selv eller pigen næppe gøre..

Dernæst vil der blive kigget på parrets alder (når den ene som i dette
tilfælde er under 15), samt hvorlænge man har kendt hinanden..
Hvis myndighederne (i dette tilfælde vil det højest sandsynligvis være
politimesteren eller en anklager) skønner at aldersforskellen er
"tilstrækkelig lille", samt at parret har kendt hinanden "tilstrækkelig
længe", vil de henføre sagen under "unge mennesker der experimenterer", og
tiltalen vil blive frafaldt.

Dette gør sig selvfølgelig KUN gældende, når pigen selv siger at hun
frivilligt har været med på at dyrke sex, og at hun på ingen måde har følt
sig truet/presset/tvunget etc...

At det heller ikke er ualmindeligt idag at piger har deres debut i 12-14 års
alderen, taler også for at der ikke kommer noget juridisk efterspil, SÅLÆNGE
DER ER ET FAST PAR....

/Henning

Fra : Puk

Dato : 01-10-01 17:07

"*DrømmeFyren*" <VarmeSoeges@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Sandsynligheden for at der overhovedet ville komme noget ud af det (rent
> juridisk) er EXTREMT lille..

[SNIP forklaring]

> Dette gør sig selvfølgelig KUN gældende, når pigen selv siger at hun
> frivilligt har været med på at dyrke sex, og at hun på ingen måde har følt
> sig truet/presset/tvunget etc...

Har du eventuelt noget kildemateriale, der kan understøtte det du her
skriver?
Jeg tænker nemlig på, at det i USA jo er sådan, at selvom pigen siger at det
var frivilligt, så kan forældrene faktisk godt føre sagen alligevel. Altså
det er strafbart uanset om den deltager der er under den sexuelle lavalder
gerne selv ville.

Sådan siger du så, at det ikke er i DK, men kan du eventuelt henvise til
nogle tidligere domme eller andet som kan dokumentere det?

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : Brian Olsen

Dato : 01-10-01 23:09

> [...]
> juridisk) er EXTREMT lille..
>
> For det første skulle der komme en anklage til politiet.. Dette ville han

næ, her tænker jeg nu mere på pigens forældre!

> [...]
års
> alderen, taler også for at der ikke kommer noget juridisk efterspil,

ok, jeg kender ikke lige den retslige fremgangsmåde, men da jeg i min tid
havde føromtalte kæreste blev jeg truet med alverdens død og ulykker!
hygge
Bof

Fra : MTI

Dato : 01-10-01 18:00

In article <3bb7aadf$0$51393$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
tojdyr@mail.dk says...
> du skal så absolut vente til hun er 15. Ellers kan du blive dømt for
> pædofili/ børnelokkerri.

Nok næppe. Man skal måske passe på ikke at rode begreberne sammen.
Den rette paragraf, så at sige, må nok nærmere blive
"seksuel omgang med mindreårige".

Pædofili er, opfattet som en psykisk tilstand hvor der udelukkende
fataseres, ikke strafbart.

En børnelokker er vel nok nærmere en, som med overtalelse og
eventuelt senere tvang udøver gerninger på ufrivillige mindreårige.

Selv om der er hændt meget i de seneste år, er lynchstemninger
aldrig af det gode. Hverken i kommuner, børnehaver eller her

Fra : chokmah

Dato : 01-10-01 00:48

"Steen Benjamin Petersen" skrev d. 01-10-01 00:21 dette indlæg :
> [...]
>
> Vi har kendt hinanden i 4 år, og så måtte det jo ske før eller siden!
> Vi er begyndt at komme sammen! Desværre er vores problem den "store"

altså på rigs dansk romancen begyndte da hun var 9 og du var 14 !?
tjaa nå ri nu ku diciplinere jer den gang hun gik i aden klasse - mon så
ikke du kan til hun begynder i 9 klasse ?
MvH
Chokmah

http://www.kandu.dk/

Fra : Hansolo

Dato : 01-10-01 01:26

"chokmah" <chokmah.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Du virker som en syg gammel mand!

Fra : chokmah

Dato : 01-10-01 19:44

"Hansolo" skrev d. 01-10-01 01:26 dette indlæg :

> "chokmah" <chokmah.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Du virker som en syg gammel mand!

sådan rent praktisk aner du så hvem du svare ???
at kalde en på 18 for en syg gammel mand det .... kræver at man selv må
ganske ung
MvH
Bo

http://www.kandu.dk/

Fra : Hansolo

Dato : 02-10-01 13:27

> sådan rent praktisk aner du så hvem du svare ???
> at kalde en på 18 for en syg gammel mand det .... kræver at man selv må
> [...]

Det jeg mistænker er, at det ikke er en 18 årig, men en der godt kan lide at
snakke/fantasere om, at have sex med mindreårige piger!

Fra : Anita

Dato : 01-10-01 09:53

> [...]
> aldersforskel.
> Hun er 13 og jeg er 18! Jeg synes selv at det er forkert, men jeg synes

Du synes selv det er forkert! Hvorfor spørger du så os? Du har jo selv
svaret!

Desuden er det ikke 'kun' hensynet om, at hun evt. en dag kunne anklage dig
for noget, men også hendes forældre - de synes garanteret ikke det er nogen
genial idé!

> Bør jeg slå op med hende?

Hvis du ikke kan leve uden sex, så ja.

> Hun er ikke sexuelt aktiv, men vil dog gerne i seng med mig!

Sandsynligheden for, at når hun giver udtryk for at ville i seng med dig,
kun er for at gøre dig glad og holde på dig, er ret stor. Hvis du nu
fortalte hende, at du er vild med hende, og ikke render nogen steder uanset
om I venter eller ej - så tror jeg ikke hun ville ha' noget i mod at vente.

Det er naturligvis kun min formodning. For naturligvis kan hun være forud
for sin udvikling/alder og jeg husker skam også selv hvor nysgerrig man er i
den periode.

> Jeg vil selvfølgelig også gerne i seng med hende!
> Bør jeg gøre det? Eller skal jeg vente til hun er 15?

VENT, VENT og VENT så lidt længere. Man kan nemt kaste sig ud i det
seksuelle for tidligt, men jeg har vist aldrig hørt om nogen der har haft
det skidt med at vente?

> Hilsner fra benjamin!

Håber du vil fortsætte med at tænke med hjernen, som en anden påpegede

Kram fra Anita

Fra : Esben

Dato : 01-10-01 23:36

Anita <anita@mail1.stofanet.dk> wrote:

> "Steen Benjamin Petersen" wrote:
[SNIP]

> Du synes selv det er forkert! Hvorfor spørger du så os? Du har jo selv
> svaret!

Hovedet på sømmet! Men jeg synes nu det er vigtigt du gør dig klart
hvorfor du synes det er forkert, det kan lære dig at mærke konkret når
noget er for meget og det er den bedst måde at navigere på i det
farvand. Men (IMinOplysthed) er det så vigtigt i.f.t sex at lære at
lytte til sine signaler om at der er noget her der ikke er OK, fordi så
mange mennesker desværre oplever en masse uudtalte krav omkring sex (man
skal være med på det hele osv) . Og fordi det er svært for mange
mennesker at få checket af med andre hvordan de har det - ærlige svar om
intime ting... Kontakt som skal styrke én i troen på at MINE grænser i
hvert fald er iorden!

> [...]
> for noget, men også hendes forældre - de synes garanteret ikke det er nogen

Jeg synes du skal overveje hvad det er for en relation du har med hende
- helst snakke med en med noget livserfaring omkring det. Sandsynligvis
er du for hende ikke bare en kæreste, men en hel del mere. Det siger jeg
p.g.a. aldersforskellen og fordi du siger I har kendt hinanden længe.
Jeg tænker du måske tilfredsstiller et behov for tryghed hos hende -
noget der måske manglede i hendes baggrund. Du skal også gøre dig klart
at hun p.g.a sin alder ikke KAN have noget særligt afklaret forhold til
de ting hun gør og de ting hun siger hun har lyst til. Impulserne
stritter normalt i alle retninger i den alder og det er sundt nok, men
det er vigtigt at voksne som dig passer på hende.

I min terminologi er du en voksen og hun et barn, også selv om du måske
følte dig som et barn da du mødte hende første gang.

Min anden pointe er at jeg i hvert fald ikke tror på at hun kan møde dig
der hvor du er. Så hvis du kommer ind omkring noget der er svært, er det
givet vis for meget for hende at skulle rumme - hun er IKKE voksen!

Du skriver ikke om du selv er jomfru. I så fald er du i mine øjne bedre
stillet fordi, du så har også har en masse at udforske (det mener jeg nu
nok du under alle omstændigheder har, men det er nogle andre grænser der
så flyttes rundt på.)

Der kunne jo være nogle grunde til at du faldt for en der er så meget
yngre, måske kan du bedre føle dig "ovenpå" end med en jævnaldrende pige
og det skal du ikke misbruge i.f.t. hende. Det synes jeg så også du
prøver at undgå bl.a. ved at henvende dig her i gruppen.

Det ville jo være fint hvis grunden til at du var sammen med en 13-årig
var at du egentlig selv har brug for at det ikke går så hurtigt, at der
så mange andre rare (og mere trygge) ting man kan lave sammen. Tænk også
på hvor vildt meget spænding der kan være i hver lille berøring og
øjenkontakt, hvor dyrebart det sikkert er for dig.

> [...]
> for sin udvikling/alder og jeg husker skam også selv hvor nysgerrig man er i

Og hvis I endelig gør noget, så vent da med samleje eller avancerede
ting og dyrk alt det frække man ellers kan lave (også med tøj på), men
lær hende at lytte til sine signaler og lyt selv til dine egne - og til
hendes. Hellere stoppe op end gennemføre noget der bare adskiller jer!

> VENT, VENT og VENT så lidt længere. Man kan nemt kaste sig ud i det
> seksuelle for tidligt, men jeg har vist aldrig hørt om nogen der har haft
> det skidt med at vente?

Det er fint at du er glad for hende men forhold kan jo ændre sig meget
hurtigt i din og hendes alder, så vent og se med det. Find glæden nu i
det I har sammen. Eller find en kæreste på din egen alder hvis du vil
have "rigtig" sex nu i dit liv.

> Håber du vil fortsætte med at tænke med hjernen, som en anden påpegede

Hørt - det er godt gået!

siger esben
som synes han er blevet en Dydens Vogter....?!

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 01-10-01 10:47

"Steen Benjamin Petersen" <HutaPetersen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> selvfølgelig også gerne i seng med hende!
> Bør jeg gøre det? Eller skal jeg vente til hun er 15?

Personligt mener jeg at hvis I BEGGE TO er parate til det, skal I hoppe ud i
det..

Du skal dog være meget opmærksom på hende og hendes signaler. Det skal være
hende som bestemmer farten..

Find et tidspunkt hvor I ved at I kan være alene i nogle timer (det duer
ikke med 5-10 minutter) og brug lang tid på forspillet og nusseriet...

Brian Olsen skrev en masse skræmmehistorier om at blive anklager for
pædofili osv, men læs news:9p9dj0$eja$1@sunsite.dk for yderligere
forklaring, for det vil du nemlig IKKE blive..

/Henning

Fra : Brian Olsen

Dato : 01-10-01 23:15

> Brian Olsen skrev en masse skræmmehistorier om at blive anklager for
> pædofili osv, men læs news:9p9dj0$eja$1@sunsite.dk for yderligere
> forklaring, for det vil du nemlig IKKE blive..
>
> /Henning

ja ja, det var nu ikke ment som skræmme historier, bare en advarsel!

jeg er nok lidt misundlig over det aldrig blev til mere mellem og tøsen (C:

hygge
BOF

Fra : Stine

Dato : 02-10-01 10:20

Steen Benjamin Petersen <HutaPetersen@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:sONt7.3499$Mk2.310169@news000.worldonline.dk...
> [...]
> selvfølgelig også gerne i seng med hende!
> Bør jeg gøre det? Eller skal jeg vente til hun er 15?

Hej Benjamin

Jeg havde selv min debut som 13-årig - med en vildtfremmed mand. Det er ikke
en oplevelse jeg kigger tilbage på med glæde, bare ligegyldighed...

Ville ønske, jeg havde haft en som dig i stedet :)

Den lovmæssige alder har jo intet med realiteterne i dag at gøre. Jeg er nu
27 år - og da jeg var 13 år var det snarere reglen end undtagelsen, at man
var sexuel aktiv. Jeg tvivler stærkt på, at grænsen har rykket sig opad med
årene, sådan plejer det jo sjældent at gå!

Jeg synes, at I skal gøre, som I selv har lyst til. Pigen tager i hvert fald
ikke skade af, at have en sød og kærlig fyr som den første.

Held & lykke med det ;)

/Stine

Fra : Hanne M

Dato : 01-10-01 17:46

> [...]
> selvfølgelig også gerne i seng med hende!
> Bør jeg gøre det? Eller skal jeg vente til hun er 15?

Hej benjamin.
Jeg synes bestemt det ville være meget forkert af dig, at gå i seng med
pigen,
når hun er 13 år gammel. Selv om hun er meget moden af sin alder,
og på mange måder virker klar til det. Selvfølgelig har du også lyst til
hende,
det ville være underligt andet, men det ville være ulovligt, loven er jo
lavet
for at beskytte mindreårige. Hun har selv sagt at hun gerne vil !! Det er
dig
der er den voksne, det er dig der må sige nej.

Jeg kan som mor til en 16 årring pige godt fortælle dig, at jeg ville
ikke tillade en 18 Årring at gå i seng med hende, da hun var 13 år
jeg ville anmelde den unge mand.

Jeg tror nu heller ikke at du gør det , fordi du selv synes det er forkert,
Om du bør slå op med hende er op til dig selv , kun du kan afgøre om
fristelsen er for stor.

Med venlig hilsen Hanne M.

Fra : T'abula R'asa

Dato : 04-10-01 06:53

Hansolo skrev:

> Det jeg mistaenker er, at det ikke er en 18 aarig, men en der godt
> kan lide at snakke/fantasere om, at have sex med mindreaarige piger!

I saa fald skal jeg gerne goere dig opmaerksom paa straffelovens
paragraf 266 b:

" Den, der offentligt eller med forsaet til udbredelse i en videre
kreds fremsaetter udtalelse eller anden meddelelse, ved hvilken en
gruppe af personer trues, forhaanes eller nedvaerdiges paa grund af
sin race, hudfarve, nationale eller etniske oprindelse, tro eller
seksuelle orientering, straffes med boede, haefte eller faengsel
indtil 2 aar. "

Med andre ord -

Hold din kaeft, hvis du alligevel ikke evner at komme med (a) mere
dokumenterede og (b) mindre hadefulde udtalelser om mennesker, " som
forelskes i og taender sexuelt paa mindreaarige ".

Peter S. Winding, sexualkritisk antipaedagog og paedofil.
TabulaRasa@nym.alias.net