Engelske værkstedshåndbøger til XS400 Seca~
Fra : Martin Sørensen

Dato : 30-09-01 20:59

Morten, du snakkede på et tidspunkt om, at du måske skaffede nogle engelske
håndbøger af en art. Er du kommet videre i den sag?
Det ville være rart ikke alt skulle læse alt for meget mere tysk, selv om
jeg er bange for at jeg er ved at lære nogle af fagudtrykkene..

På den anden side, så er den tyske ikke særligt fyldestgørende, og måske kan
en anden bog fylde nogle af hullerne ud..

Hvis nogle af jer andre har bare en lille smule idé om, hvor en sådan kan
findes, så tøv ikke med at skrive.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : moller

Dato : 30-09-01 22:03

"Martin Sørensen" <demolitionREMOVE@laxity.dk> wrote in message
> Morten, du snakkede på et tidspunkt om, at du måske skaffede nogle
engelske
> håndbøger af en art. Er du kommet videre i den sag?

Hov hov vi andre vil ha nummerpladerholdere med navn på først... så du
bare om i køen lige som alle andre som venter på Morten.

VH
Lars Molnit

Fra : Martin Sørensen

Dato : 30-09-01 22:43

> engelske håndbøger af en art. Er du kommet videre i den sag?
> Hov hov vi andre vil ha nummerpladerholdere med navn på først... så du
> bare om i køen lige som alle andre som venter på Morten.

Ok ok, ska' nok.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : moller

Dato : 30-09-01 23:07

> Ok ok, ska' nok.

*GGG* ... mener der var en anden end morten som faktisk havde fundet
dem... mon ikke det er bedre du kontakter ham, hvis nu han melder sig :)

VH
Lars Molnit

Fra : Morten Juel

Dato : 01-10-01 16:27

Hov hov vi andre vil ha nummerpladerholdere med navn på først...
hehe det er der ved at blive taget hånd om

> *GGG* ... mener der var en anden end morten som faktisk havde fundet
> dem... mon ikke det er bedre du kontakter ham, hvis nu han melder sig :)
Jeps Det er rasmus Lind Hansen fra odense )
Jeg rykker ham lige i ørene )

Mvh
Morten