Grafikproblemer i I.E 5.5 og Outlook Expre~
Fra : Sjaelfre

Dato : 30-09-01 19:30

Hej

Kan nogle kloge hoveder hjælpe m. flg. problem;

Når jeg kører sider/dokumenter op eller ned ("scroller") i Internet Explorer
eller mails i Outlook Express, hakker og tværer grafikken og kører meget
ujævnt.
Det går næsten væk, hvis jeg reducer skærm-kort indstillingerne fra 32-bit
farver og 1024/768 til 16-bit farver og 800/600, men det er der jo ikke meget
ved.

Jeg kører m. Win Me på en 750 Mhz Duron m 128 Mbram, hvoraf de 16 går til et
Sis 730 onboard grafikkort.

Jeg har en mistanke om, at det er et generelt problem m. disse SiS onboard
grafikkort, da en ven har sammen problem, dig med et mindre grafikkort og
mindre ram.

--
Posted from ip46.abnxr3.ras.tele.dk [195.249.115.46]