Aprilia Ditech
Fra : Søren Jensen

Dato : 30-09-01 17:56

Nogen der ved hvordan man Afdrosler en Aprilia ditech

--
Posted from ip65.srnxr1.ras.tele.dk [195.249.241.65]

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 30-09-01 18:27

"Søren Jensen" wrote:

> Nogen der ved hvordan man Afdrosler en Aprilia ditech

Med en gameboy, og et link kabel + et lille program

--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte

Fra : Mads Stetter

Dato : 30-09-01 18:36

"Simon D. Hansen" <Sputte@Mail.dk> skrev i en meddelelse

> Med en gameboy, og et link kabel + et lille program

> [...]

*ROFLMAO*

Heh....

For at være lidt seriøs, så er det vist noget med at tilslutte den noget
software og så disable den klat tyggegumme der sidder på baghjulet!

MVH Mads Stetter
Yamaha DT125R

Det er vist kun forhandleren der har den software der skal bruges til det!

Fra : jabbe

Dato : 30-09-01 19:32

Den er god nok det er en GameBoy der skal bruges...

Det er et stik man tager af oppe ved instrument brætter, spå opgraderer du
chippen og så samler du herligheden igen.....

Min forhandler har fortalt hvordan man gør men de har desværre kun udstyret
til en 30 de venter stadig på 45 udstyret..

Jabbe

Fra : Mads Stetter

Dato : 30-09-01 19:57

"jabbe" <jabbe@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
udstyret
> til en 30 de venter stadig på 45 udstyret..

WHUTT?

HEh... det lyder sgu sjovt hvis det er en Gameboy man bruger!

Jeg regnede bare med at det var en almindelig puter g så noget software...
men hva!

MVH Mads Stetter

Fra : RpR

Dato : 30-09-01 22:54

> WHUTT?
>
> HEh... det lyder sgu sjovt hvis det er en Gameboy man bruger!
>
> Jeg regnede bare med at det var en almindelig puter g så noget software...
> men hva!

Link:

http://www.fortunecity.com/westwood/arch/235/id10.htm

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Morten Eghøj

Dato : 01-10-01 15:35

er der nogen der ved hvor langt den køre på en liter benzin?(sådan ca ?)

hilsen morten eghøj

ps. RpR det er en fed hjemmeside du her
RpR <rpr@mopedgallery.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bb79463$0$255$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Mads Jensen

Dato : 01-10-01 16:19

"Morten Eghøj" <morten@lystig.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogen der ved hvor langt den køre på en liter benzin?(sådan ca ?)
>
> hilsen morten eghøj

Aprilia siger selv 50 km på literen, men det er ud af en lige vej, med en
konstant hastighed. Du kan nok regne med 40-45 km på literen ved bykørsel,
hvis ikke mindre.

Mads