Batteri levetid ? (PGO)
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 30-09-01 16:04

Hej

Her i huset har vi en PGO Big Max, den er nu ca. 2,5 år gammel, og jeg
syntes at batteriet er begyndt at blive lidt sløvt, ihvertfald har den
stadig større og størrre problemer med at starte med elstart, hvorimod
der ikke er nogen problemer med kickstart.

Er der nogen her der har erfaring med hvor lang levetid man kan regne
med på et sådant batteri ? - Scooteren kører ca. 2 x 8 km. hver dag
Man/Fre. og det burde vel være nok til at holde det helt opladet ?

På forhånd tak for svar !

--
M.v.h. Ole®

Fra : Deaster

Dato : 30-09-01 16:11

"Ole Rasmussen" <dont@mailme.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> med på et sådant batteri ? - Scooteren kører ca. 2 x 8 km. hver dag
> Man/Fre. og det burde vel være nok til at holde det helt opladet ?

Jeg er ihvertfald imponeret over mit i min Aprilia SR50, det har holdt 4,5
år nu.

Jesper (Deaster)

Fra : LaLLe

Dato : 30-09-01 20:32

"Ole Rasmussen" <dont@mailme.net> wrote in message

> [...]
> med på et sådant batteri ? - Scooteren kører ca. 2 x 8 km. hver dag
> Man/Fre. og det burde vel være nok til at holde det helt opladet ?
Jo. Men prøv alligevel at skifte syren i batteriet.
Det kan også være at det er din startermotor som er slidt op.

LaLLe