Skærme
Fijala 3554
Compaq Presario FX700 og win2000
Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 30-09-01 16:13

Hejsa

Jeg har fået fingrene i ovenstående skærm, en stor lækker fætter
der er både lysstærk og står godt. Min maskine er dog ikke en
Compaq, det er en klon der kører Win2000. Mit problem består i at
knapperne til at justere skærmbilledet ikke fungerer og ifølge
Compaq er det noget med at installere noget software først. Den
software jeg kan finde er dog til win95/98 og det kan jeg ikke få
til at fungere under 2000. Tilfældigvis passer skærmbilledet
perfekt når jeg kører 1024x768 i 75 Hz, så i det daglige er den
manglende justering ikke noget stort problem, men når jeg starter
et spil som bruger en anden opløsning, så står billedet skævt..

Nogle gode råd??

--
Hygge..
Thomas