guide til udskiftning af HD i iceBook?
Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 30-09-01 14:50

Jeg kan ikke lige finde den der er en website med en guide til den ny
iBook, er der en der har et url ?

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på krykker

<icq:131382336>

Fra : Johnny Louis

Dato : 01-10-01 00:18

> Jeg kan ikke lige finde den der er en website med en guide til den ny
> iBook, er der en der har et url ?

http://homepage.mac.com/cybergreg/Personal.html

God fornøjelse.

Johnny Louis

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 30-09-01 15:22

Johnny Louis <bendataFJERN@DETTEpostman.dk> wrote:

> God fornøjelse.

Ja - det siger jeg også ... !

Jesper >>> I'm on Beige ::: soon on ice

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 30-09-01 20:50

In article <1f0k2jw.1l9z3pj6jtawjN%bendataFJERN@DETTEpostman.dk>,
Johnny Louis wrote:

> http://homepage.mac.com/cybergreg/Personal.html
> God fornøjelse.

Det siger jeg også. Med mindre du har usædvanligt meget is i maven,
kan du roligt afsætte tre+ timer til projektet.

-j

--
Uwaga!
Skoddede min sidste smøg d. 26.07.01.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 30-09-01 21:22

Janus Sandsgaard <janus@netcetera.dk> wrote:

> Det siger jeg også. Med mindre du har usædvanligt meget is i maven,
> kan du roligt afsætte tre+ timer til projektet.

hvor lang tid tager det for en "øvet" ?

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 30-09-01 21:29

In article <1f0kjfb.gs4nf81bc861hN%spam@reippuert.dk>, Morten
Reippuert Knudsen wrote:

> hvor lang tid tager det for en "øvet" ?

Det ved jeg ikke rigtigt. Gustav påstår vist at han kan klare det på
under en time efter at have øvet sig een gang. Kunsten er at turde flå
i plastik, der ser knæk-agtigt ud. Kast dig bare ud i det, hvis du er
tålmodig og har god tid & nerver af rette støbning - det føles godt
bagefter. Ellers overvej at få et værksted til a fikse det under
ansvar og til fast pris.

-j

Fra : Johnny Louis

Dato : 30-09-01 22:57

> [...]

> tålmodig og har god tid & nerver af rette støbning - det føles godt
> bagefter. Ellers overvej at få et værksted til a fikse det under

Hos Ecommit i Skanderborg ville de gøre det for 1 time til kr. 900,-
men om prisen stod i forhold til at vi i løbet af få dage havde købt 2
stk. bærbare ved jeg ikke.

Johnny Louis

Fra : Jakob H K

Dato : 01-10-01 08:56

Johnny Louis <bendataFJERN@DETTEpostman.dk> wrote:

> 900,-

Jeg for svært ved at trække vejret hver gang jeg hører timepriser fra
edb firmaer, det er sgu grotesk.

Hygge

Jakob H K

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 01-10-01 09:12

Jakob H K <ingen@email.dk> wrote:

> Jeg for svært ved at trække vejret hver gang jeg hører timepriser fra
> edb firmaer, det er sgu grotesk.

vil du være med til at starte et? Jeg kan gøre det for 895 kr.! :)

Jesper >>> I'm on Beige ::: soon on ice

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 30-09-01 22:04

> [...]
> i plastik, der ser knæk-agtigt ud. Kast dig bare ud i det, hvis du er
> tålmodig og har god tid & nerver af rette støbning - det føles godt

hvordan er den sammenlignet med en gammel ibook - husk jeg har to der
skal skilles samtidig

> Ellers overvej at få et værksted til a fikse det under
> ansvar og til fast pris.

husk jeg er på su...

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 01-10-01 11:23

In article <1f0kkkc.mb6xocvmrfgoN%spam@reippuert.dk>, Morten Reippuert
Knudsen wrote:

> hvordan er den sammenlignet med en gammel ibook - husk jeg har to
> der skal skilles samtidig

Jeg kender ikke til besværet med at pille en gammel iBook fra
hinanden. Den slags er Gustavs afdeling. Han elsker at pille ting fra
hinanden. Når vi når det punkt hvor jeg bliver hysterisk og råber
"lortehardware", synes Gustav at det bliver hyggeligt.

> husk jeg er på su...

Tjek. Og derfor kunne du let får sved på panden over tanken om at
knække de små tapper/modhager på kabinettet...

-j

Fra : Martin Edlich

Dato : 01-10-01 11:35

In article <slrn9rgh7n.ih4.janus@mymlan.netcetera.dk>,
Janus Sandsgaard <janus@netcetera.dk> wrote:

> Jeg kender ikke til besværet med at pille en gammel iBook fra
> hinanden.

Det gør jeg, og det var med en vis glæde jeg konstaterede at jeg ikke
behøvede at samle den igen. Den skal splittes fuldstændigt ad, og
diverse skruer har forskellige længder, så det gælder om at holde styr
på hvad der skal sidde hvor.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Martin Edlich

Dato : 30-09-01 22:01

In article <slrn9rf0ba.hud.janus@mymlan.netcetera.dk>,
Janus Sandsgaard <janus@netcetera.dk> wrote:

> Ellers overvej at få et værksted til a fikse det under
> ansvar og til fast pris.

Så skal det være et PC-værksted - Apple-værkstederne ved godt hvor lang
tid det tager.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Johnny Louis

Dato : 30-09-01 22:57

> hvor lang tid tager det for en "øvet" ?

Hvad med at vente med iceBook,en til du kommer til Århus så gør vi det
på både din og min kone,s samtidig. (men vi bruger din som prøveklud).

Johnny Louis

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 01-10-01 14:06

Johnny Louis <bendataFJERN@DETTEpostman.dk> wrote:

> Hvad med at vente med iceBook,en til du kommer til Århus så gør vi det
> på både din og min kone,s samtidig. (men vi bruger din som prøveklud).

Sender i ikke et par billeder ind på
alt.binaries.orgie.doing.it.with.ibooks

(Ja jeg ved det, dårlig joke, men...)

/Martin

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 01-10-01 17:10

Martin Bredthauer <mb@talent.dk> wrote:

> Sender i ikke et par billeder ind på
> alt.binaries.orgie.doing.it.with.ibooks

den findes ikke på CC's server

Fra : Martin Edlich

Dato : 01-10-01 17:46

In article <1f0m1te.15s1y5wr7ii7wN%spam@reippuert.dk>,

> den findes ikke på CC's server

Der er også en fejl, den hedder naturligvis
alt.binaries.orgy.doing.it.with.icebooks.on.bicykles.ramming.into.roadblo
cks.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk