Aprilia RS250 reservedelspriser
Fra : Michael K.S.

Dato : 30-09-01 12:47

I den uendelige reservedelsjagt faldt jeg over denne svenske netbutik
som tilsyneladende har nogle ret attraktive RS250 - priser,kan være
aktuelt for RGV-piloter også hvis vi taler visse motordele :

http://www.ipermoto.com/ipermotoshop.html

Selve prislisten :

http://www.ipermoto.com/prislista.xls

Licenskørere får yderligere 3% på de opgivne priser...ja-ja alt
hjælper )

-M

Fra : Armand

Dato : 30-09-01 21:29

Michael K.S. <MichaelKS@image.dk> skrev i en
> I den uendelige reservedelsjagt faldt jeg over denne svenske netbutik
> som tilsyneladende har nogle ret attraktive RS250 - priser.......

Hjalp det så på bremsegrebenes pris??

--
Armand.

Fra : Michael K.S.

Dato : 01-10-01 14:50

On Sun, 30 Sep 2001 22:28:35 +0200, "Armand"
<armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote:

>Hjalp det så på bremsegrebenes pris??

Tjah det er som man tager det,lidt måske...de vil have ca. 500,hvilket
godt nok stadig forekommer som en hamper pris for et bremsegreb.I
forhold til DK er _det_ dog relativt "billigt" idet TMP kræver en
bagatel af 700 for samme greb.

Derimod har jeg fået et tip fra et af de andre teams om et uoriginalt
Suzuki-greb (fra Max) der skulle smutte lige på uden mods
iøvrigt,hvilket bringer prisen ned på 161,-.Det er jo lidt mere for
mit budget,så det skal undersøges nærmere i vinterpausen.

Heldigvis har jeg allerede et par pipe-lines til brugte dele ( jeg kan
dog altid bruge flere ),men svenskerne ser umiddelbart ret
fornuftige ud på sliddele,stempelkits, cylindre,udstødningsventiler og
flere crashdele,skal dog understrege at jeg ikke kender dem
iøvrigt,men fandt dem tilfældigt.Mener dog at have set deres teambus
til danske stævner også.

-M

Fra : Tomas Linnet

Dato : 01-10-01 15:29

> On Sun, 30 Sep 2001 22:28:35 +0200, "Armand"
> <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote:
>
> .Mener dog at have set deres teambus
> til danske stævner også.
>
> -M

jep en stor rød djævel, det er nok til SO på Jyllandsringe, du har set den

-Tomas
VFR400R NC30