Frames
Fra : Don

Dato : 30-09-01 10:41

Hej

I mit frameset har jeg leftframe, centerframe og rightframe. Hvis jeg fra
leftframe vil linke til centerframe og rightframe på samme tid hvad gør jeg
så???
Jeg har forsøgt at gøre dette fra leftframe:
Men det virker ikke, der bliver kun linket til sidst nævnte target.
Er der nogen der ved hvordan det skal skrives for at det virker og der
bliver linket til begge frames samtidigt?

På forhånd tak.

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 30-09-01 16:19

Don skrev i news:3bb6e91e$0$80699$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> [...]
> sidst nævnte target. Er der nogen der ved hvordan det skal skrives for
> at det virker og der bliver linket til begge frames samtidigt?

Det står udførligt beskrevet her:
http://www.usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign/frames.html#Opdater

--
Kasper Damkjær - http://www.damkjaer.net

Outlook Express er _ikke_ en newsreader!
http://xnews.3dnews.net