ang. logoer til 3310 og telmore.
Fra : B&P

Dato : 30-09-01 10:35

Jeg har en 3310 og er hos telmore,men er det da stadig ikke muligt at få
logoer på min mobil ??
Har prøvet mange gange,men de kommer ikke.

MVH.

Bente

Fra : RBJ

Dato : 30-09-01 12:02

Har du valgt at sende det over TDC's net?

--
Jeg unlocker Nokia telefoner for 100,- helt lovligt
Det er med porto tilbage til dig.

Fra : B&P

Dato : 30-09-01 12:12

Hvis du mener det er over tdc netværk, er den sat til automatisk.

Bente

Fra : JK

Dato : 30-09-01 12:20

Hvor sender du dine logoer fra. Fra en hjemmeside eller et program på din
computer.

Når du sender skal du sende at din udbyder er TDC selvom du har Telmore.

Jk