ansjoser
Fra : Christian Ebbesen

Dato : 30-09-01 10:19

Er der nogen der kan fortælle mig, hvor jeg kan købe saltede ansjoser på
glas.

På forhånd tak!

Christian Ebbesen

Fra : Fru Hof

Dato : 30-09-01 15:17

"Christian Ebbesen" <chr.ebbesen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kan fortælle mig, hvor jeg kan købe saltede ansjoser på
> glas.

Ja hos i denne gruppe meget omtalte Ellos Food alias Supermarco i Kbh

mvh
Tove

Fra : Jesper Holten

Dato : 30-09-01 15:45

Hej.
Hvad hvis man nu ikke lige bor i København, men i Århus, hvor kan det da ske
at man kan finde ansjoser.
Ello Foods, kan man få dem til at sende vare i Danmark, blot nysgeri, der
står ikke noget på deres hjemmeside, men det kunne da være.
Venlige hilsner,
jesper.
Fru Hof <1008046m001@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bb727bb$0$4788$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

Fra : Fru Hof

Dato : 01-10-01 07:30

"Jesper Holten" <jholten@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ello Foods, kan man få dem til at sende vare i Danmark, blot nysgeri, der
> står ikke noget på deres hjemmeside, men det kunne da være.

Jeg er så heldig, at have "spejdere" til at købe ind for mig i Kbh. Selv bor
jeg i Aalborg, og her har vi et par italienske restauranter med tilhørende
lille forretning, og i hvert fald i den ene har man lovet at skaffe det til
mig fra Supermarco, som jeg måtte mangle, og derudover opfylde mine
specialønsker om kødudskæringer osv (jeg kommer lige med en reklame: San
Giovanni)

Mon ikke der findes noget lignende i Aarhus?

mvh
Tove

Fra : Lars Pedersen

Dato : 08-10-01 13:36

"Fru Hof" <1008046m001@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Mon ikke der findes noget lignende i Aarhus?

Jeg har før købt dem "Hos Marie" i Århus

MVH Lars

Fra : Marianne Høyen

Dato : 30-09-01 17:04

'Min' Irma har. På Godthåbsvej i Kbh.

Fra : Mrs Krabappel

Dato : 02-10-01 09:56

"Marianne Høyen" <hoyen@lundbak.dk> wrote in message
> 'Min' Irma har. På Godthåbsvej i Kbh.

MIN Irma også på Finsensvej, Frb - ergo: den må findes i andre butikker
ejet af koncernen (Brugsen?)

Man tager heller ikke skade ved at spørge i en italiensk forretning - mange
forsyner sig hos Ello, også de jyske...

Sandra

Fra : Neta & Peter

Dato : 30-09-01 22:12

"Christian Ebbesen" <chr.ebbesen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kan fortælle mig, hvor jeg kan købe saltede ansjoser på
> glas.
>
> På forhånd tak!

Hvis der er et pizzaria i nærheden af, hvor du bor, som er drevet af
italienere, og ikke af arabere, har de det sikkert.

MVH

Fra : mischa

Dato : 13-03-02 14:49

"Christian Ebbesen" skrev d. 30-09-01 10:19 dette indlæg :
> Er der nogen der kan fortælle mig, hvor jeg kan købe saltede ansjoser

> glas.
>
> På forhånd tak!
>
> Christian Ebbesen

Hej Christian!!

Jeg arbejder for en lille virksomhed, som fornyligt er begyndt at sælge
nogle rigtigt gode ægte ansjoser fra Monaco til Dansk Supermarked dvs.
fra uge 10-2002 kan de købes i Bilka og Føtex over hele landet. Ellers
sælger vi dem også til Metro og Inco. Producenten er "La Monegasque". De
findes i flere varianter og størrelser! God fornøjelse
Vh Mischa

http://www.kandu.dk/