Warning! html spørgsmål, I know!
Fra : Flemming Rubini

Dato : 30-09-01 09:42

Hvad skal der til ved opbygningen af en side, for at en blind kan bruge
tabulaturtasten til at hoppe rundt, fra felt til felt, i en tabel på en
hjemmeside?

mvh.
Flemming Rubini

Fra : J.C. Voss

Dato : 30-09-01 13:06

Flemming Rubini <rubini@image.dk> wrote:

> Hvad skal der til ved opbygningen af en side, for at en blind kan bruge
> tabulaturtasten til at hoppe rundt, fra felt til felt, i en tabel på en
> hjemmeside?

Prøv at spørg i dk.edb.internet.webdesign eller
dk.edb.internet.webdesign.html - jeg tror de bedre kan hjælpe dig der.

--
//Jonas @ 11°, 56° | Hellere styr på lortet - |
<http://geografi.hjem.wanadoo.dk> | end lort på styret... |

Fra : Flemming Rubini

Dato : 30-09-01 20:57

J.C. Voss <macaddict2k@operamail.com.ugyldig> wrote:
> Prøv at spørg i dk.edb.internet.webdesign eller
> dk.edb.internet.webdesign.html - jeg tror de bedre kan hjælpe dig der.
<fordum luftes>
der er for lidt styr på lortet i wintelverdnen
</fordummet løftet>

mvh.
Flemming Rubini

Fra : Sascha

Dato : 01-10-01 09:59

Hej Flemming

Når man laver hjemmesider til svagtseende plejer man at sige at den skal
laves med CSS.

mvh.
Sascha

Fra : Flemming Rubini

Dato : 02-10-01 00:02

Sascha <sascha@mir.dk> wrote:
> Når man laver hjemmesider til svagtseende plejer man at sige at den skal
> laves med CSS.
Meget intressant.

mvh.
Flemming Rubini