/ Forside / Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Rejser & Udflugter
#NavnPoint
Nordsted1 10159
refi 6552
ans 4342
HelleBirg.. 2810
katekismus 2544
piaskov 2400
dova 2399
svendgive.. 2305
Teil 2130
10  jakjoe 1830
Mystik i Apollo Rejser
Fra : Kjeld Hansen


Dato : 30-09-01 08:15

Mon nogen ved, hvad der foregår i Apollo Rejser?
Vi har i maj måned købt to billetter til Kreta i uge 41-43. Vi skal
(muligvis) flyve på torsdag; men vi har endnu ikke fået billetterne.
Efter firmaets udtalelser udsender man billetterne 2-3 uger før afgangen.
Toldfri handel f.eks. skal afvikles 1 uge før afrejse.
I løbet af den sidste uge har vi haft 5-6 telefonsamtaler med ansatte i
firmaet. Hver gang har samtalen resulteret i, at den ansatte lovede, at
billetterne ville komme "i morgen eller overmorgen".
Nu sidder vi her og lader os stresse.
Vi har fået afløser på arbejdspladsen. Adviseret venner og bekendte. Sørget
for pasning af vores hus. Afbestilt avisen. Fået båden på land.
Afgangen om 4 dage er vi begyndt at tvivle på. Vi er ikke begyndt at pakke
endnu; men er begyndt at overveje, hvad vi så skal bruge ferien til.
Er firmaet under afvikling?
Vi kunne godt tænke os at få vores penge tilbage.
Hilsen Kjeld




 
 
Steen Johansen (30-09-2001)
Kommentar
Fra : Steen Johansen


Dato : 30-09-01 11:51


"Kjeld Hansen" <kjeld-hansen@mbox301.get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:0uzt7.12909$lk7.215035@news.get2net.dk...
> Mon nogen ved, hvad der foregår i Apollo Rejser?
> Vi har i maj måned købt to billetter til Kreta i uge 41-43. Vi skal
> (muligvis) flyve på torsdag; men vi har endnu ikke fået billetterne.
> Efter firmaets udtalelser udsender man billetterne 2-3 uger før afgangen.
> Toldfri handel f.eks. skal afvikles 1 uge før afrejse.
> I løbet af den sidste uge har vi haft 5-6 telefonsamtaler med ansatte i
> firmaet. Hver gang har samtalen resulteret i, at den ansatte lovede, at
> billetterne ville komme "i morgen eller overmorgen".
> Nu sidder vi her og lader os stresse.
> Vi har fået afløser på arbejdspladsen. Adviseret venner og bekendte.
Sørget
> for pasning af vores hus. Afbestilt avisen. Fået båden på land.
> Afgangen om 4 dage er vi begyndt at tvivle på. Vi er ikke begyndt at pakke
> endnu; men er begyndt at overveje, hvad vi så skal bruge ferien til.
> Er firmaet under afvikling?
> Vi kunne godt tænke os at få vores penge tilbage.
> Hilsen Kjeld

Slap af og husk at se i postkassen mandag
God tur
MvH Steen
>
>
>



Steffen Munch (30-09-2001)
Kommentar
Fra : Steffen Munch


Dato : 30-09-01 15:11

Vi kunne godt tænke os at få vores penge tilbage.
Hvorfor det??

Selvfølgelig kommer du på din ferie.
Lad vær med at panikke lige før takeoff.
I får selvfølgelig den bedste ferie I har I længe har håbet på, lad jer ike
slå ud af dumme smart bemærkninger.

I ønskes begge to den bedste rejser og ferie,,,, og den får I
Mvh
Steffen Munch

"Steen Johansen" <steen.belle@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3bb6f9e8$0$247$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> "Kjeld Hansen" <kjeld-hansen@mbox301.get2net.dk> skrev i en meddelelse
> news:0uzt7.12909$lk7.215035@news.get2net.dk...
> > Mon nogen ved, hvad der foregår i Apollo Rejser?
> > Vi har i maj måned købt to billetter til Kreta i uge 41-43. Vi skal
> > (muligvis) flyve på torsdag; men vi har endnu ikke fået billetterne.
> > Efter firmaets udtalelser udsender man billetterne 2-3 uger før
afgangen.
> > Toldfri handel f.eks. skal afvikles 1 uge før afrejse.
> > I løbet af den sidste uge har vi haft 5-6 telefonsamtaler med ansatte i
> > firmaet. Hver gang har samtalen resulteret i, at den ansatte lovede, at
> > billetterne ville komme "i morgen eller overmorgen".
> > Nu sidder vi her og lader os stresse.
> > Vi har fået afløser på arbejdspladsen. Adviseret venner og bekendte.
> Sørget
> > for pasning af vores hus. Afbestilt avisen. Fået båden på land.
> > Afgangen om 4 dage er vi begyndt at tvivle på. Vi er ikke begyndt at
pakke
> > endnu; men er begyndt at overveje, hvad vi så skal bruge ferien til.
> > Er firmaet under afvikling?
> > Vi kunne godt tænke os at få vores penge tilbage.
> > Hilsen Kjeld
>
> Slap af og husk at se i postkassen mandag
> God tur
> MvH Steen
> >
> >
> >
>
>



Bo (30-09-2001)
Kommentar
Fra : Bo


Dato : 30-09-01 21:38

Billetten får I da udleveret sammen med 2 girokort, den 1. er depositum og den 2. skal betales ca. 40 dage før
det kan også hedde Rejsebevis og der står et nummer foroven - tag det med til skranken i lufthavnen og i får
jeres boadingcards der - sådan




Kjeld Hansen (01-10-2001)
Kommentar
Fra : Kjeld Hansen


Dato : 01-10-01 14:14

Tak for responsen på vores forespørgsel - samt de trøstende ord.
Billetterne har vi ikke fået endnu; men efter henvendelse til Mærsk Air, har
en effektiv medarbejder her sat skub i tingene.
Vi har nu modtaget en mail fra Apollo Rejser, som kan bruges som
dokumentation i lufthavnen.

Herefter er vi begyndt at pakke, få vekslet penge osv., så nu tror vi på, at
vi kommer afsted.

Igennem en årrække har vi været på charterrejse et par gange om året. I år
ville vi prøve at tage afsted med Apollo Rejser.
Indtil nu har kontakten afveget væsentligt fra, hvad vi tidligere har
oplevet med andre firmaer.

Vi håber, det har været et samspil af uheldige omstændigheder.

Mvh. Kjeld.



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177559
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408938
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste