At købe tøj
Fra : Erna Andersen

Dato : 29-09-01 21:38

Hej alle

Det er i tøjbutikkerne mange depressioner starter. Når man ikke
kan komme i det tøj, man har forelsket sig i.
Gå ikke hjem uden at have købt noget. Strategien er at finde
butikker, som ikke kun har mellemstørrelser, eller også stå fast
og kræve, at de henter flere størrelser hjem.
Mange steder kan man få bukser o.a. lagt op, hvis man er en god
kunde, og så kan man købe en størrelse større end først tænkt.
Lad ekspedienten arbejde lidt for sagen, det er sundt for begge
parter. Selvfølgelig skal han/hun ikke lide under, at du er tyk,
men kan godt være hjælpsom indtil du er kommet ned i størrelse.

Jeg har haft problemer med at købe tøj,
-da jeg var slank ( havde ikke råd til noget)
-da jeg var sportstrænet (for tykke lår)
-da jeg var fed (totalt ude af proportion)

Jeg har lært at sy, for at blive fri for at skulle lede efter det
rigtig tøj i butikkerne, men jeg vil nu mene, at det er alt for
tidskrævende at sy selv. Bruger du 2 timer på at finde en ting, er
det tit kun en brøkdel af den tid, det vil tage at sy det selv.
Jeg lægger selv mine bukser op. Det synes jeg alle burde kunne.

--
Hilsen Erna

Vedhegnet23@mail.tele.dk

Http://Ernaelisabeth.pingside.dk