Ang. MC-video!
Fra : Rasmus Sørensen

Dato : 29-09-01 18:55

Hej
Jeg fandt lige en fed MC side, jeg ville dele sammen med jer andre
www.bikepics.com og på dette link kan i finde ham gutten der kører
halv-hurtigt rundt på en eller anden ringvej i Paris......
http://www.bikepics.com/bikemovies/tankcam/

Vh. Rasmus Sørensen
min@direkte.org

Fra : Robert

Dato : 29-09-01 20:06

"Rasmus Sørensen" <floppy@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> www.bikepics.com og på dette link kan i finde ham gutten der kører
> halv-hurtigt rundt på en eller anden ringvej i Paris......

Nu da mange sikkert snart har set den video...kunne det
være interessant at vide, om rygterne taler sandt. Er
manden død ? eller tåber han videre... til fare for andre
end sig selv.....

Mvh
Robert

Fra : Mogens Dammand

Dato : 29-09-01 21:06

Velunderrettede kilder siger at han er kørt ud på de evige jagtmarker.

Mogens
Robert <robert@timewaste.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9p560m$kiv$1@sunsite.dk...

Fra : RpR

Dato : 29-09-01 21:14

> Nu da mange sikkert snart har set den video...kunne det
> være interessant at vide, om rygterne taler sandt. Er
> manden død ? eller tåber han videre... til fare for andre
> end sig selv.....

Så hele udsendelsen på RTL, og de sagde han døede under et forsøg på at slå
rekorden, vist nok 240km/t op bag i en personbil.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Jes Vestervang

Dato : 29-09-01 21:50

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev:

> Så hele udsendelsen på RTL, og de sagde han døede under et forsøg på at
slå
> rekorden, vist nok 240km/t op bag i en personbil.

Stakkels dem i bilen Nul respekt til ham idioten fra min side ;o(

--
mvh Jes Vestervang - som lige prøvede en RSV Mille i torsdags.. nøørj
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Anders Vinther

Dato : 30-09-01 15:02

"Jes Vestervang" <jesvj@mailme.dk.fjernmig> wrote in message

> slå
> >
> Stakkels dem i bilen Nul respekt til ham idioten fra min side ;o(

Hvad mener du? Han kører da ellers pænt...

Anders V.
- Der undrer sig over mennesker der uden videre overlader ansvaret for deres
liv til (relativt) hurtigt-kørende bilister, man normalt ikke en gang
tiltror evnen til at parkere uden at smadre ens cykel... -

Fra : Jes Vestervang

Dato : 30-09-01 18:15

"Anders Vinther" <anvi-ANTI-SPAM@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> "Jes Vestervang" <jesvj@mailme.dk.fjernmig> wrote in message

> Hvad mener du? Han kører da ellers pænt...

Æhh....

> [...]
> liv til (relativt) hurtigt-kørende bilister, man normalt ikke en gang
> tiltror evnen til at parkere uden at smadre ens cykel... -

Det giver ingen mening :-/

--
mvh Jes Vestervang

Fra : Steffler

Dato : 30-09-01 10:08

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> wrote in message

<Snip>

> Så hele udsendelsen på RTL, og de sagde han døde under et forsøg på at slå
> rekorden, vist nok 240km/t op bag i en personbil.

Nu har jeg, siden jeg første gang så klippet, ravet rundt på
nettet efter samfulde 12 minutter.. MC news groups, primært i
tyskland & frankrig, og der er tilsynelandende ikke nogen i
hele det område der har haft startet en video i de 12 minutter..

Gjorde du ?.. For så kan jeg hurtigt lave en digital kopi af
hele turen til at sprede glæde og hygge i de mørke vintermåneder

Mvh

Steffen

Fra : RpR

Dato : 30-09-01 13:59

> Gjorde du ?.. For så kan jeg hurtigt lave en digital kopi af
> hele turen til at sprede glæde og hygge i de mørke vintermåneder

Heller ikke nej :/
Videomaskinen sad til PC'en på det tidspunkt!

Fra : Steffler

Dato : 30-09-01 16:21

> Heller ikke nej :/
> Videomaskinen sad til PC'en på det tidspunkt!

Aaaaarrrrghhhhhhhh......

Fra : Robert

Dato : 30-09-01 16:53

"Steffler" <steffen.hansen@dba.dk> skrev i en meddelelse
> "RpR" <rpr@mopedgallery.com> wrote in message

> Aaaaarrrrghhhhhhhh......

Er der virkelig ikke nogen her der har den komplette ??
- just promotion, des flere der sér denne des større chance

~Robert

Fra : RasmusZX9R

Dato : 02-10-01 17:12

Hej Steffen!
Den er derude et sted, for jeg har hentet den engang.
Desværre var det ude på arbejdet hvor jeg ikke kan gemme den.
Det var et klip på ca 13 minutter med tysk kommentator på.
Jeg mener at det var et link herfra gruppen, for ca halvandet år siden.
Mvh
Rasmus ZX9R-C

http://www.kandu.dk/

Fra : RasmusZX9R

Dato : 02-10-01 20:17

Jeg fandt lige det her link.
Der er både Pascals tur, blackbird 300+ og Hayabusa 300+ klip.
http://playground.candid.dk/motorcycle/movies/
Mvh
Rasmus zx9r-c

http://www.kandu.dk/

Fra : Robert

Dato : 02-10-01 20:39

"RasmusZX9R" <RasmusZX9R.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg fandt lige det her link.
> Der er både Pascals tur, blackbird 300+ og Hayabusa 300+ klip.
> http://playground.candid.dk/motorcycle/movies/
> Mvh
> Rasmus zx9r-c

Nej... den er heller ikke komplet... der mangler de første 5 minutter. øv!

Mvh
Robert