tellmore - sms
Fra : kim

Dato : 29-09-01 17:02

er der nogen her der kan fortælle mig hvorfor tellmore altid sender en sms
( kvittering ) til mig når jeg har sendt en sms selv ??

Hvis man sender 2-3 sms'er får man lige så mange "kvitteringer" tilbage...
det er sk...... irriterende...

mvh kim

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 29-09-01 18:46

On Sat, 29 Sep 2001 18:02:25 +0200, "kim" <kio@e-box.dk> wrote:

Det er desværre standard for alle operatører der bruger TDC.

Med venlig hilsen

Frank Rasmussen - Telmore A/S

Fra : Mickey

Dato : 29-09-01 20:04

"Telmore - Frank Rasmussen" <fr@telmore.dk> skrev i en meddelelse
> On Sat, 29 Sep 2001 18:02:25 +0200, "kim" <kio@e-box.dk> wrote:
>
> Det er desværre standard for alle operatører der bruger TDC.

fordi TDC's (ericsson ?) gateway er sat temmelig træls op - onde tunger
påstår det er fordi den ikke kan finde ud af det ;) - hvilket også gælder
for telefonsvarer ikonet der erstattes af en SMS

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Statoils logik:

Fra : Lasse Trudslev

Dato : 29-09-01 20:19

> [...]
> On Sat, 29 Sep 2001 18:02:25 +0200, "kim" <kio@e-box.dk> wrote:
>
> Det er desværre standard for alle operatører der bruger TDC.

Er det ikke noget med at man kan taste nogle tegn foran nummeret, så man
slipper for kvitteringen ???

Med venlig hilsen,
Lasse Trudslev
www.alfa-lima.dk

Fra : Mickey

Dato : 29-09-01 20:37

"Lasse Trudslev" <trudslevNOSPAM@NOSPAMhome.se> skrev i en meddelelse

> Er det ikke noget med at man kan taste nogle tegn foran nummeret, så man
> slipper for kvitteringen ???

*1# sku hjælpe

- hvis du starter besked med en * og ikke skriver en "gyldig" kode til
centralen kommer der en tom SMS... :(

Fra : Søren Kjærsgaard

Dato : 01-10-01 11:36

Sjovt nok, så får jeg til tider bare et 'pop-up' vindue på min telefon, der
bekræfter at meddelelsen er modtaget.
-Altså ingen separat sms.

Har Telmore abonnement (TDC net) og en T39m. Tilsyneladende sker det kun ved
'reply' på sms og ikke
når jeg skriver en ny. Det lader også til at det kun er når jeg svarer på en
sms sendt fra en Sonofon-abonnent.

Forklaring ??

-hilsen Søren

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 01-10-01 15:52

"Søren Kjærsgaard" <soren-kj@image.dk> wrote in message
> [...]
> 'reply' på sms og ikke
> når jeg skriver en ny. Det lader også til at det kun er når jeg svarer på

Oplever også det samme, men kun på min t39 ingen andre kan håndtere dette,
men er da meget rart

Hygge

Flemming