Kalle Jaurup søges!!!! El. evt. andre clai~
Fra : Nina B. Larsen

Dato : 29-09-01 16:20

Hej!
Er der nogen der ved hvor jeg kan få fat i Kalle Jaurup? Jeg har forgæves
prøvet en masse søgemaskiner, den eneste ting jeg fandt var herinde fra, hvor
der stod at han var rest til Spanien! Men nummeret virkede ikke, derfor
kontaktede vi tlf.nr.113 hvor vi fik oplyst at Kalle Jaurup ikke befinder sig i
Spanien! Derfor er jeg lidt på bar bund...
Men hvis der er nogen som kender en anden god clairvoyant eller anden
alternativ behandler, vil jeg meget gerne have navn, tlf.nr. og adresse, da min
svigerfar, som har kræft, lige er blevet opgivet af almindelige læger, og jeg
tror på at alternativ behandling måske kan hjælpe ham.
Mvh. Nina
e-mail: nina_b_l@hotmail.com

--
Posted from port11.ds1-ns.adsl.cybercity.dk [212.242.220.76]

Fra : cludde

Dato : 29-09-01 22:49

Hej, Nina...!

Jeg kender to, der har erfaring med cancer...de bor på Sjælland. Du kan
mail'e til mig, hvis du er interesseret.

Kærlig hilsen
Claus

Nina B. Larsen <nina_b_l@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:5d0231271ff81b906014e5b9c8663bcf.29111@mygate.mailgate.org.

Fra : Santana

Dato : 10-11-01 00:18

Check også http://www.aravak.dk/ - det er om en ung fyr der fik Cancer, men
han har en stedfar som er indianer og han har vundet kampen over kræften.

Måske det kan hjælpe.

Mange Hjertelige Tanker
Santana