Blæser på TNT2 - Skal skiftes ???
Fra : M.B.J.

Dato : 29-09-01 11:55

Jeg har et Diamond TNT2 ultra kort, hvor blæseren efterhånden er ved at stå
af... Hvad gør jeg... Skal je´g pille den af, og nedsætte clockfrekvensen en
smule (til f.eks. 100mhz ???) eller kan den klare sig uden blæser ??? Eller
skal jeg prøve at finde en ny/alternativ blæser til den... Og hvor køber jeg
i givet fald sådan en, for hvis den er for dyr, kan det vel næppe betale sig
med så gammelt et kort, der har haft sin storhedstid for længe længe siden
???

--
Svar gerne på min email layer3@worldonline.dk

OBS - Spamfilter er installeret, så husk at fjerne NOSPAM fra email adresse
før du svarer. (for at undgå newsserver spam)

Fra : M.B.J.

Dato : 29-09-01 12:00

Har netop kigget i en tråd længere nede...

En global win FA420 til 65 kr... Hmm... Ja, det vil jeg overveje

---
MBJ

Fra : mf

Dato : 30-09-01 20:59

....hvis det er fordi den er begyndt at larme:

afmonter blæseren fra køleribberne, tag det lille klistermærke af - bag det
finder du et lille hul. Smid en dråbe olie derned og vupti, den er støjfri
igen......

Fra : Tom K.

Dato : 03-10-01 18:08

Du klipper bare ledningen over, eller lignende. Dvs. du kan godt køre uden
blæser på dit kort. Mit GF2 pro kører fint med blæseren standset. Se seneste
nr. af Privat Computer, de har en artikel om emnet.

-Tom-