Provinzial, nu Provinsforsikring
Fra : albert

Dato : 29-09-01 09:27

Fik lige et brev her til morgen :
Klubaftalen med DMC ophører pr. 31/12, så nu skal man til at jagte
forsikringsselskaber igen (((

mvh Albert
der IKKE (!!!!!) har råd til at forsikre sin MC ved TopDK og Co.

Fra : mc-stup

Dato : 29-09-01 16:57

albert skrev:

> [...]
> forsikringsselskaber igen (((
>
> mvh Albert
> der IKKE (!!!!!) har råd til at forsikre sin MC ved TopDK og Co.

Jaaa, måske alligevel ikke. Jeg ved, at DMC er i fuld gang med at finde et
andet forsikringsselskab, der vil tage både DMC-gruppen og andre snart
"forældreløse" grupper under vingerne.
Det er jo svært for et selskab at sige nej til en eller flere grupper, der har
givet overskud og returpenge de sidste 10-15 år.
Men ting skal jo forhandles på plads. Der regnes med, at der bliver noget info
på efterårsmødet i oktober
(ca. lørdag den 13....)

Mvh

Stup
XS1100S

Fra : Armand

Dato : 29-09-01 23:39

albert <albert@albertsmc.dk> skrev i en
> Fik lige et brev her til morgen :
> Klubaftalen med DMC ophører pr. 31/12, så nu skal man til at jagte
> forsikringsselskaber igen (((

Surt Show

Det ender sgu' med at man bliver nødt til at skule til BMW's program
incl. forsikrings-tilbud [for Viragoklubbens (model-) betingelser
springer jeg
sgi' ikke på ] !

--
Armand

Fra : albert

Dato : 30-09-01 09:10

> Det ender sgu' med at man bliver nødt til at skule til BMW's program
> incl. forsikrings-tilbud [for Viragoklubbens (model-) betingelser
> springer jeg
> sgi' ikke på ] !

Fortæl mere ! Virago + BMW er begge Alm. Brand. Er der forskelle
på betingelserne ?

mvh Albert
Der ikke er til virago, men dog er nysgerrig...

Fra : Armand

Dato : 30-09-01 10:35

> Fortæl mere ! Virago + BMW er begge Alm. Brand. Er der forskelle
> på betingelserne ?

Ja!
Der er vid forskel på hvilken model de to forsikringer lader slippe
igennem

Og det er på grundlag deraf at jeg IKKE skal i Viragoklubens!

--
Armand.