DVD film med EXTRA
Fra : DevilHair @ M.S.F.C.

Dato : 28-09-01 20:15

Som der nok er RIGTIG RIGTIG RIGTIG RIGTIG mange der har spurgt om for
tiden...

Så vil jeg gerne anbefales nogle DVD film der er fyldt med extras...

Alt lige fra Lyd til Deleted Scenes...

Nogen der virkelig kender nogle RIGTIG fede DVD´r der ligesom er nummer et
med alt det ?

Har hørt at T2 unlimited disc edition (eller noget i den stil) skulle være
RIGTIG fed med interaktive menu´r osv..

Noget hjælp at hente ?

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 28-09-01 20:43

Hej !

> Har hørt at T2 unlimited disc edition (eller noget i den stil) skulle
> være RIGTIG fed med interaktive menu´r osv..

Jep det er den, det er en lækker udgivelse......

Man kan også nævne Se7en, og Fight Club, der begge har ret meget extra,
og så er der jo også den snart aktuelle Shrek, den skulle være proppet
så det gør noget.......

Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk
http://www.qcom.dk/2a/film - min filmsamling.....

Fra : DevilHair @ M.S.F.C.

Dato : 28-09-01 23:28

ER på vej imorn for at købe ind..
Takker!

Fra : Mads T. Andersen

Dato : 29-09-01 08:51

"DevilHair @ M.S.F.C." <DevilHair@Get2Net.Dk> wrote in message
> Som der nok er RIGTIG RIGTIG RIGTIG RIGTIG mange der har spurgt om for
> tiden...
>
> Så vil jeg gerne anbefales nogle DVD film der er fyldt med extras...

Selv købte jeg "The Abyss" (Cameron), special edition (2 discs)
hvorpå begge versioner lå, inklusive en dokumentar
på lidt over en ½ times tid, der går bag om filmen.
Jeg måbede lidt over hvor hårdt skuespillerne havde det
under indspilningerne.
På min liste over de film der har været sværest at indspille
ligger "The Abyss" og "Apocalypse Now" klart på toppen.
Anyway, menuerne er også sat lidt blæret op med længere
animationer, den er hermed anbefalet hvis man kan lide filmen.

mvh

Mads

Fra : T.Liljeberg

Dato : 29-09-01 08:58

On Sat, 29 Sep 2001 09:50:37 +0200, "Mads T. Andersen"
<mogwai@skjoldhoej.dk> wrote:

>På min liste over de film der har været sværest at indspille
>ligger "The Abyss" og "Apocalypse Now" klart på toppen.

Det var vist heller ikke just en badeferie for Bogey og Hepburn at
indspille African Queen.

Tom

--
Over himself, over his own body and mind, the
individual is sovereign - John Stuart Mill

Fra : Mads T. Andersen

Dato : 30-09-01 12:11

"T.Liljeberg" <tl@umail.ucsb.edu> wrote in message

> Det var vist heller ikke just en badeferie for Bogey og Hepburn at
> indspille African Queen.

Jeg kan ikke finde noget info om indspilningen af "African Quen"
men her er lidt trivia om de problemer de stødte ind i, da "Apocalypse now"
blev lavet.

Der er lavet en dokumentar om selve indspilningen af filmen
kaldet Hearts of Darkness: A Filmmaker's Apocalypse (1991)

mvh

Mads A

Fra : HKJ

Dato : 29-09-01 11:23

> [...]
>
> Alt lige fra Lyd til Deleted Scenes...
>
> Nogen der virkelig kender nogle RIGTIG fede DVD´r der ligesom er nummer

Her er en liste (Kommentarspor - Minutter deleted screnes - Minutter making
off*):

Snatch (R2): 1 - 9 - 60
Toy story 1/2 (R1): 1 - 34 - 101 og 1 - 10 - 75
Mallrats (R1) : 1 - 60 - 21
Gladiator (R1): 1 - 24 - 96
Conan (R1): 1 - 6 - 55
Thress Kings (R1): 2 - 7 - 55
Men in Black (R1): 2 - 4 - 46
Drive (R1): 1 - 8 -72
The Mummy (R1): 2 - 3 - 55
Stuart Littel (R1): 2 - 5 - 50
From Dusk till Dawn (R1): 1 - 5 - 168
Seven (R2): 4 - 23 - 80
Perfect Storm (R1): 3 - 0 - 29
Independence Day (R1): 2 - 4 - 85
EdTV (R1): 2 - 40 - 39
Princess Bride (R1): 2 - 0 - 44
eXistenZ (R1): 3 - 0 - 54

*Alt hvad der indeholder information om filmen er medregnet i tiden.

Fra : Anders Houmark

Dato : 29-09-01 12:10

DevilHair @ M.S.F.C. skrev i meddelelsen
<9p2i68$2g7b$1@news.cybercity.dk>...>
>Har hørt at T2 unlimited disc edition (eller noget i den stil) skulle være
>RIGTIG fed med interaktive menu´r osv..

Det er den også, jeg sad nok og kiggede 6 timer her for et par weekender
siden :)
Den er bare spækket med ting..
Ellers er der også en smule guf på min "Snatch - speciel edition" skive..

Ved de fleste webshops kan man se hvilke speciel features der ligger på
skiverne

--
Anders Houmark
Reality kills innocence.

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 29-09-01 16:24

> [...]
> med alt det ?
>
> Har hørt at T2 unlimited disc edition (eller noget i den stil) skulle være

Også klassikeren Matrix kan nævnes. En del making of... Eller hvad med
første årgang af Simpsons? Der er rigtigt meget med!!! 3 skiver! Eller hvad
med Saving Private Ryan, der er noget interview med Spielberg osv...

God fornøjelse

VH Peter

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 29-09-01 16:41

Hejsa
Jeg vil da også lige anbefale Hannibal R1 SE 2 disc.
1.15 making of og en hel del fraklippede scener.
Kanon udgave.

Morten Bowman Hansen
bowman@stofanet.dk

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 30-09-01 02:02

Morten Bowman Hansen wrote:

> Hejsa
> Jeg vil da også lige anbefale Hannibal R1 SE 2 disc.
> 1.15 making of og en hel del fraklippede scener.
> Kanon udgave.

Bare ærgeligt at filmen stinker.
(Undskyld, jeg kunne ikke lade være )

Fra : JSMadsen

Dato : 29-09-01 17:30

DevilHair @ M.S.F.C. skrev i meddelelsen <9p2i68$2g7b$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
>
>Alt lige fra Lyd til Deleted Scenes...
>
> Nogen der virkelig kender nogle RIGTIG fede DVD´r der ligesom er nummer et med alt det ?

Bare for at nævne en af mange, den nye Die Hard - Ultimate Collection box.
Alle 3 fede film hver med commentary + xtras disc til hver film proppet med guf!
Det tog mig 5-6 timer at SE alt xtra materialet til de 3 Die Hard film!

>Har hørt at T2 unlimited disc edition (eller noget i den stil) skulle være
>RIGTIG fed med interaktive menu´r osv..

Det er den skam! Den bliver ikke bedre den det.
Terminator er også ude i en fed SE udgave på 2-disc her i R2.

--
/JONAS
http://www.dvd-basen.dk/ - links til 40.000+ DVD anmeldelser!

Fra : Søren Blom

Dato : 05-10-01 21:47

"JSMadsen" <JS@09-2001.madsen.as> skrev

The Godfather - DVD Collection der kommer her den 11. oktober, er hele den 5
plade ekstra guf, så der er nok et par timers underholdning udover nogen
fede film.
Vil du vide om den er pengene vær, så spørg mig engang efter den 11.

--
Søren Blom
soren@blom.dk