"Rustvand" på GSX 600 F.
Fra : Lisbeth Bramming & P~

Dato : 28-09-01 19:57

Der er opstået et "problem" på min 1½ år gamle Suzuki.

Når jeg har været ude at køre i regnvejr, så samler der sig en del
"rustvand" på den højre side af kåben på siden af oliekøleren og området
deromkring.

For det første, så der det ikke pænt ud, og for det andet, hvor stammer det
fra?

Den forreste kåbeholder er ikke lakeret indvendig. Kan rustvand komme herfra
og hvorfor så kun i højre side ?

Er der nogle her der har gjort de samme erfaringer, så hører jeg meget gerne
fra jer, specielt da der er et ½ år tilbage af garantien !!!

Med venlig hilsen

Per Munch Sindesen

Fra : sjukker@worldonline.~

Dato : 29-09-01 06:19

Hej.

Jeg kan forestille mig at der sidder nogle skruer, der på grund af vand er
begyndt at ruste i toppen. (ligesom på trædecykler ved styret osv.). Det er
for dyrt at sætte rustfri skruer i fra fabrikken vil jeg tro. Jeg har
skiftet næsten alle skruer på min cykel (også trædecyklen ) til rustfri
skruer. Det hjalp...

Hilsen røde SJUKKERNE MC HORNBÆK

Fra : Armand

Dato : 29-09-01 10:24

Alm. bremsestøv/snavs, som plasker anderledes synligt ud over sagerne,
end det daglige støv :-/

--
Armand.