Xenical
Fra : Mc

Dato : 28-09-01 16:57

Er der nogen, der har prøvet de nye slankepiller Xenical?

Mc

Fra : SkyeWoman

Dato : 09-10-01 09:45

"Mc" <clemme@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen, der har prøvet de nye slankepiller Xenical?
>
> Mc

Ja jeg har de var ikke noget for mig...jeg tabte mig kun den første md.

Skye

Fra : Marianne Clemensen

Dato : 21-10-01 19:07

Jeg har nu også prøvet dem og har kun tabt 1 kg på en måned. Udover at de er
meget dyre - 400 for 42 tabl. og du tager 3 om dagen - er det meget
utilfredsstillende, at den lovede medfølgende diætisthjælp ikke ringer, som
der står i materialet - jeg har endnu ikke hørt fra dem og det er som sagt
en måned siden, jeg startede.

Marianne

Fra : Kasper Finn Johansso~

Dato : 22-10-01 10:28

ja det er jo let at sælge en sådan ide .... men svært at følge den op ...

Kasper..