MC tøj
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 28-09-01 15:20

Hejsa

Når/Hvis jeg nu anskaffer mig en MC, skal jeg jo ud og have lidt beklædning,
og hvad skal det være og hvor købes det billigst, jeg bor i Hobro, men vil
gerne køre lidt efter det

Og hvilken styrthjelm er bedst til pengene

Kan man evt købe noget "godt" brugt

Mvh Jesper

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 28-09-01 16:48

> Kan man evt købe noget "godt" brugt

Ja - men undgå hjelm (pga sikkerhed) og evt støvler handsker da sidtnævnte
nemt bliver "lidt for personlige". Jeg solgt for et par måneder siden et par
bukser for 1/2 nypris (De var som nye, men var ikke åndbare så jeg gøbte
nogle goretex istedet)

Men kig også rester - da det jo for de fleste er sidst på sæsonen. Både hos
forhandlere og de store udenlandske postordrekæder kan man gøre en god
handel.

Mvh
Anders Majland

Fra : bwl

Dato : 28-09-01 22:11

,Hej Jesper

Jeg kender 2 der er brandbillige. http://www.leomortensen.dk er nok den
billigste jeg kender. Jeg ved at folk kommer fra hele landet til hans lille
butik. Rigtig god service, og go oplysning , og så er det sku billigt. føj
da det er billigt. jeg har sammenlignet priser på det jeg har købt og mine
kammeraters og der var noget under priserne. Så det kan kun anbefales. Den
anden er min lokale mekanikker. Han skaffer mc men oxo tøj. Du finder ham
http://www.v-trading.subnet.dk prøv dig frem.

Med hensyn til at købe brugt tøj synes jeg det må væfre en selv der
bestemmer. personligt ville jeg ikke gøre. DIN HJELM SKAL ALTID VÆRE
NY!!!!!!!!!!!!! den må bare ikke købes brugt.!!!!!!!!!!!!!

Hilsen Brian Wendelbo

cb900 `84

Fra : Jes Vestervang

Dato : 29-09-01 15:21

"bwl" <dustyman41@hotmail.com> skrev:
> ,Hej Jesper
>
> Jeg kender 2 der er brandbillige. http://www.leomortensen.dk er nok den
> billigste jeg kender.

Jeps, Leo er en fin fyr at handle med Jeg har selv købt al mit udstyr
hos ham, og har også altid fået lidt ekstra rabat Han er også flink til
at lade en køre nogle prøveture med forskellige hjelme inden man handler,
hvilket egentlig er en ret vigtig ting.
Han lod mig også låne en splinterny bagendeløfter, da jeg skulle have
skiftet bagdæk, så servicen er ihvertfald i top

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : S.G

Dato : 29-09-01 01:47

Du tager til Hein Gericke i Tyskland..
Ligger cirka 40 km fra den dansk/tyske græse.
er får du MEGET MERE for pengene end herhjemme

Fra : Buck

Dato : 29-09-01 11:25

Eller til Bruno´s Moto Company i flensborg kun 4 km fra grænsen.

Kør over padborg grænse.
3 km nede kører du under en bro, her drejer du 2 gange til højre, så du
kommer op på broen.
Så kommer du til et stort lyskryds, hvor du skal til venstre så du passerer
Citty Park på din venstre side. 500m længere henne på venstre hånd kommer så
Bruno´s Moto Company.
De tager danske kroner til kurs 4.
Så enten skal du købe DMark eller Euro hjemmefra eller også betale med Visa.

--
/Buck
CB550F1 ´75

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 29-09-01 13:28

"Buck" <buck@ehj.dk> wrote in message
> [...]

> Bruno´s Moto Company.
> De tager danske kroner til kurs 4.
> Så enten skal du købe DMark eller Euro hjemmefra eller også betale med

Jeg har været ude og kigge lidt, jeg kan se bukser/jakke og hjelm skal jeg
op med omkring 5000.- her hjemme, hvad koster det ca i Tyskland, jeg skal jo
gerne spare lidt ved at køre der ned

Mvh Jesper

Fra : S.G

Dato : 29-09-01 13:35

Regn med omkring halv pris op til knap hel pris af hvad det koster
herhjemme. Fx har jeg lige købt en ixs hjelm der herhjemme koster 2200,-
Den var sat ned til 750,- ved Suzuki i Flensborg. Sådanne tilbud har de tit
mange af dernede, så gå osse lidt efter dem.
Jeg ved bla at Hein Gericke er ved at sælge ud af deres tøj lige nu, dvs du
kan finde nogle rigtig gode tilbud der
Jeg vil foreslå dig Hein Gericke, da de har deres egen mærke som kan købes
MEGET billigt.
Og det er skam kvalitet på ligefod med alle de andre mærker der fåes

Fra : Armand

Dato : 29-09-01 23:42

S.G <diller@mbox301.get2net.dk> skrev i en
> Regn med omkring halv pris op til knap hel pris af hvad det koster
> herhjemme.
> Jeg ved bla at Hein Gericke er ved at sælge ud af deres tøj lige nu,
> dvs du kan finde nogle rigtig gode tilbud der

Gå i en velassoteret kiosk og køb et af de store tyske mc-magasiner
("MOTORRAD", "MO"), hvori der oftest er et indklistret tilbudshæfte med
tidens lavsæsons-tilbud!
Gør så dine overvejelser derudfra og ryg syd for grænsen!

Hein Gericke er den nærmeste, derved at der ligger en afd. lige sydvest
for Padborg; men tager du helt til Kiel ligger alle "tre store" (H.G.,
POLO og LOUIS) indenfor samme #km!

--
Armand.

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 30-09-01 02:04

takker for alle det gode råd, det eneste jeg manglede var links, så det jeg
har fundet, så dem jeg har fundet får i lige her, hvis der er andrer der
skal bruge dem

http://www.amck.dk/links/links_main.htm

http://www.louis.de/

Mvh Jesper, (Forhåbenlig, snart MC ejer)

Fra : Armand

Dato : 29-09-01 22:17

Buck <buck@ehj.dk> skrev i en
> [...]
> ...........................De tager danske kroner til kurs 4.
> Så enten skal du købe DMark eller Euro hjemmefra eller også betale med

Pas på med Visa så tæt på grænsen:
Man risikerer at det bliver en dankort-betaling, som så bliver omregnet
til deres egen (ovennævnte) kurs

--
Armand.

Fra : Kenneth

Dato : 30-09-01 08:54

> Pas på med Visa så tæt på grænsen:
> Man risikerer at det bliver en dankort-betaling, som så bliver omregnet
> til deres egen (ovennævnte) kurs

Jeps, det har jeg desværre pøvet et par gange :)

--
Venligst
Kenneth

Fra : Jan Petersen

Dato : 30-09-01 22:54

> Jeps, det har jeg desværre pøvet et par gange :)

Ikke hos HG - Der bliver det trukket på Visa

Mvh Jan Petersen
Der stadig kører i en All Season jakke fra HG