Delphi 5 <=> Delphi 6
Fra : Anders Olsen

Dato : 28-09-01 14:31

Nu er jeg blevet ejer af D6-enterprise trial, og jeg ville derfor høre
om der er nogle, der har erfaring med at køre både 5 & 6 på en
maskine?

Kan man have 5 liggende, installere og prøve 6, og vende tilbage til
5?

/ao

Fra : Stig Johansen

Dato : 28-09-01 15:04

Hej.

"Anders Olsen" <waup-leavemeout-@punkass.com> wrote in message
> [...]
> maskine?
>
> Kan man have 5 liggende, installere og prøve 6, og vende tilbage til

Det kører fint med både D5 og D6 (ent) på samme maskine.

--
Med venlig hilsen/Best Regards
Stig Johansen - stig@w3data.dk

Fra : Thomas Due

Dato : 01-10-01 07:09

"Stig Johansen" <stig@w3data.dk> wrote in message news:<9p1vse$8pv$1@sunsite.dk>...
> Hej.
>
> "Anders Olsen" <waup-leavemeout-@punkass.com> wrote in message

> Det kører fint med både D5 og D6 (ent) på samme maskine.

Du kan for den sags skyld have D1, D2, D3, D4, D5 og D6 kørende på
samme maskine (der kan selvfølgelig være problemer med styresystemet,
men ikke med Delphi). Det eneste du skal huske er at installere i
separate biblioteker. Det eneste du nok ikke kan er at have flere
af samme version (D6 Personal, D6 Professional, D6 Enterprise) kørende
på samme maskine, men jeg vil ikke udelukke det.

Mvh
Thomas

Fra : Anders Olsen

Dato : 01-10-01 14:52