Tændrør
Fra : albert

Dato : 28-09-01 07:07

Nu har jeg jo læst at en gnist ikke bare er en gnist (?!), så derfor
leder jeg nu efter Denso Multipoint tændrør.

Så er spørgsmålet bare hvor, og hvor meget
Louis, Polo, Hein-Gericke, M&P, MC-Butikken, Say-Jes har dem ikke....

Apropos priser, kan folk så lige forklare mig hvorfor et std. NGK
tændrør til en CBR1000 koster 40, og en ditto til CBR 1100 koster
401kr (ifølge Say-Yes)
Det er en forskel der vil noget - specielt når man nu skal bruge 4....

mvh Albert

Fra : Janus

Dato : 28-09-01 11:28

fordi det må være en stavefejl, de koster omk 140 pr/stk, grunden til det er
(gæt) at de måske er med dobbelt elektrode

mvh Janus

albert <albert@albertsmc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bb41255$0$4796$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

Fra : Armand

Dato : 28-09-01 14:36

> Nu har jeg jo læst at en gnist ikke bare er en gnist (?!), så derfor
> leder jeg nu efter Denso Multipoint tændrør.

KS Motor i Vejle har ihvertfald Denso på hylden; men om de har lige dem
du mangler ved jeg ikke.

> Apropos priser, kan folk så lige forklare mig hvorfor et std. NGK
> tændrør til en CBR1000 koster 40, og en ditto til CBR 1100 koster
> 401kr (ifølge Say-Yes)

Netop p.g.a. multipoint :-/

> Det er en forskel der vil noget - specielt når man nu skal bruge 4....

Jup!
Det bliver ikke gjort lettere at holde sig med mc

--
Armand.

Fra : Poul Dam

Dato : 30-09-01 13:41

Jeg har lige skiftet tændrør på min og det er alså 4 stk. der koster
ca.400kr. Det er NGK platinrør og det er første gang jeg skifter mc`en har
nu kørt 50000km så jeg syntes det var tiden, men må tilstå at der ingen
forskel at se på de nye og de gamle.
PD CBR1100