"Folketælling"
Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-09-01 00:23

I et forsøg på at finde ud af hvormange mac'er og mac brugere vi
egentlig her, og hvad vi bruger dyret til kommer her en opfording:

Gå ind på: (der kommer en mere smart adresse snart ;))

http://www.elements.dk/count/

...og vær med. Jeg håber mange vil melde sig på. Selv om det er en
selvfølge skal jeg lige sige at ingen personlige oplysninger, f.eks.
email adresser bliver brugt til andet formål, f.eks. videresolg i ond
hensigt m.m. :) ...det kan være de tilmeldte får en mail hvis jeg laver
nye tiltag på siden, men det håber jeg er ok.

nåh ja, spred ordet :)

mvh

Thomas :)
--
Some stupid statement ;)

Fra : J.C. Voss

Dato : 28-09-01 00:56

Thomas von Hassel <t@garbage.dk> wrote:

> http://www.elements.dk/count/

Jubiii, jeg var nummer tre der registrerede sig. Vinder jeg så et eller
andet? (-;

--
//Jonas @ 11°, 56° | Hellere styr på lortet - |
<http://geografi.hjem.wanadoo.dk> | end lort på styret... |

Fra : Martin Edlich

Dato : 28-09-01 01:08

In article <1f0f91n.c3d5x91y4yfmN%macaddict2k@operamail.com.ugyldig>,
macaddict2k@operamail.com.ugyldig (J.C. Voss) wrote:

> Jubiii, jeg var nummer tre der registrerede sig

Nej du var ej - det var mig.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : J.C. Voss

Dato : 28-09-01 01:52

> Nej du var ej - det var mig.

Nåh ja, det er mig der ikke kan tælle -- jeg var nummer fire. Vinder jeg
ikke noget for det så? (-;

Fra : Jesper

Dato : 28-09-01 03:50

J.C. Voss <macaddict2k@operamail.com.ugyldig> wrote:

> Nåh ja, det er mig der ikke kan tælle -- jeg var nummer fire. Vinder jeg
> ikke noget for det så? (-;

En fodtur til Roskilde
--
Jesper. »Vi danskere er med vores kristne-lutheranske
kulturarv så forskellige fra muslimerne, at vi må erkende,

Fra : J.C. Voss

Dato : 28-09-01 07:05

Jesper <triton@titancity.com> wrote:

> En fodtur til Roskilde

Woohooo! Jeg vidste det kunne betale sig at blive oppe til klokken 02:00
for at blive registreret hurtigt. (-;

Fra : Martin Edlich

Dato : 28-09-01 07:19

In article <1f0fqa7.1x3rbr21js81ogN%macaddict2k@operamail.com.ugyldig>,
macaddict2k@operamail.com.ugyldig (J.C. Voss) wrote:

> Woohooo! Jeg vidste det kunne betale sig at blive oppe til klokken 02:00
> for at blive registreret hurtigt. (-;

Du skulle ikke have blevet så længe oppe

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-09-01 16:45

Jesper <triton@titancity.com> wrote:

> En fodtur til Roskilde

tja, hvis jeg kan finde en sponsor kan jeg jo udloddet et eller andet ;)

/thomas
--
Some stupid statement ;)

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 28-09-01 09:02

> [...]

> hensigt m.m. :) ...det kan være de tilmeldte får en mail hvis jeg laver
> nye tiltag på siden, men det håber jeg er ok.

Genialt - har tilmeldt sig. Dog et lille forslag - var det ikke muligt
at en bruger definerer flere macbrugere hvis du forstår hvad jeg mener?
Jeg skrev også min fars maskine på da han ikke gad registrere sig, men
så tæller han jo ikke med som Macbruger?

MVH ANR

"Where is Bart, anyway? His dinner's getting all cold and eaten."
-Homer Simpson

Fra : Magnus Rohde

Dato : 28-09-01 09:10

d. 28/09/01 10:02 skrev Andreas N Rasmussen på anrNOTPART@OFMAILmac.com i
artiklen 1f0fvs0.z1ymq1qq5d0wN%anrNOTPART@OFMAILmac.com:

> [...]
> Jeg skrev også min fars maskine på da han ikke gad registrere sig, men
> så tæller han jo ikke med som Macbruger?

Og så kunne det også være interessant med noget satistik over type, alder,
antal maskiner pr. mand osv. Det kan selvfølgelig være man skal vente lidt
til der er flere der har tilmeldt sig.

Magnus

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-09-01 09:39

Magnus Rohde <magnus-marius@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
> antal maskiner pr. mand osv. Det kan selvfølgelig være man skal vente lidt

Der kommer masser af statistik, jeg skal bare lige ha noget data ;)

/thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-09-01 09:39

Andreas N Rasmussen <anrNOTPART@OFMAILmac.com> wrote:

> [...]
> så tæller han jo ikke med som Macbruger?
>
> MVH ANR
>
> "Where is Bart, anyway? His dinner's getting all cold and eaten."

Du kunne jo bare registrere dig som din far ;) ..men jo, det er version
2 ;)

/thomas

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 29-09-01 23:39

Andreas N Rasmussen wrote:

> [...]
> Jeg skrev også min fars maskine på da han ikke gad registrere sig, men
> så tæller han jo ikke med som Macbruger?

Enig - jeg har tilmeldt 13 Mac'er, endda en fra 1984, men det tæller
desværre kun som en bruger, og vi er fire brugere.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-09-01 00:54

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> Enig - jeg har tilmeldt 13 Mac'er, endda en fra 1984, men det tæller
> desværre kun som en bruger, og vi er fire brugere.

taget til efterretning :=)

/thomas
--
Er du talt med ?
Gå til http://www.elements.dk/count

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-09-01 00:55

Thomas von Hassel <t@garbage.dk> wrote:

> taget til efterretning :=)
>
> /thomas

done, det eneste der er galt nu er at det er nemmere at "booste"
antallet af brugere... (dvs. "tomme" brugere)

/thomas

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 28-09-01 11:46

In article <1f0f7ov.1g2qv7r1cglmybN%t@garbage.dk>, Thomas von Hassel
wrote:

> [...]
> egentlig her, og hvad vi bruger dyret til kommer her en opfording:
> Gå ind på: (der kommer en mere smart adresse snart ;))

Sejt initiativ; sejt at rykke mens ideen er varm. Sig til, hvis du
skal bruge et smart domænenavn, så sender jeg et til dig...

-j

--
Uwaga!
Skoddede min sidste smøg d. 26.07.01.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-09-01 12:35

Janus Sandsgaard <janus@netcetera.dk> wrote:

> Sejt initiativ; sejt at rykke mens ideen er varm. Sig til, hvis du
> skal bruge et smart domænenavn, så sender jeg et til dig...
>
> -j

hvad har du da at tilbyde ? :)

/thomas

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 28-09-01 13:15

In article <1f0g5p0.1086qrd1095f6bN%thomas@vermoe.dk>, Thomas von
Hassel wrote:

> hvad har du da at tilbyde ? :)

Oprettelse af et valgfrit dk-domæne uden beregning.

-j

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 28-09-01 14:51

Hvad nu, hvis man ikke har noget pass?

(Det virker sgi da PC-agtogt ;-()

venlig hilsen

Martin

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 28-09-01 14:59

In article <1f0gbz3.zxu5dh19ms8bmN%ammentorp@NoSpamget2net.dk>, Martin
Ammentorp wrote:

> Hvad nu, hvis man ikke har noget pass?
> (Det virker sgi da PC-agtogt ;-()

Tryk på "registrer"( centreret i toppen), så får du et fint login.

-j

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 28-09-01 15:01

Janus Sandsgaard <janus@netcetera.dk> wrote:

> Tryk på "registrer"( centreret i toppen), så får du et fint login.

shit - du var 1 minut hurtigere. Damn! :( ... :)

Jesper ::::: I'm on Beige

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 28-09-01 15:00

Martin Ammentorp <ammentorp@NoSpamget2net.dk> wrote:

> Hvad nu, hvis man ikke har noget pass?

klik på registrer ... :)

Jesper ::::: I'm on Beige

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 28-09-01 15:13

Jesper Møller-Fink <jmfink@mac.com> wrote:

> klik på registrer ... :)

Der er fordi der mangler en apostrof:

Registrér !

)))

--
Ciao Jesper )

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 28-09-01 15:53

> Der er fordi der mangler en apostrof:
>
> Registrér !
>
> )))

Nårh - ja

Rart at få hjælp ;-}

Martin

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 28-09-01 15:03

> Hvad nu, hvis man ikke har noget pass?
>
> (Det virker sgi da PC-agtogt ;-()

At man skal klikke på Registrer-knappen i toppen (ikke brugervenligt)

venlig hilsen

Martin (igen-igen)

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 28-09-01 15:14

In article <1f0gci7.1y38iad1ek8kiN%ammentorp@NoSpamget2net.dk>, Martin
Ammentorp wrote:

> At man skal klikke på Registrer-knappen i toppen (ikke
> brugervenligt)

Nej, ikke helt brugevenligt. Det ville være mere standard, om der var
et felt med "opret ny..." (eller lignende) nederst til højre for
login-boksen.

-j

Fra : Villy Erichsen

Dato : 28-09-01 15:54

Hvorfor er der tænkt på at kunne resistrere flere maskiner på een gang.
Jeg gider ikke at skulle indtaste alle felter for hver maskine - har
registreret en - kunne registrere 15

Martin Ammentorp wrote:

> At man skal klikke på Registrer-knappen i toppen (ikke brugervenligt)

Enig
--
Villy Erichsen Tegner/Grafiker
http://www.hammel-nyt.dk

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 30-09-01 09:37

> [...]

> egentlig her, og hvad vi bruger dyret til kommer her en opfording:
>
> Gå ind på: (der kommer en mere smart adresse snart ;))

Mac Count Danmark er en genial ide ingen tvivl om det.

Imidlertid fungerer det ikke ordentligt:

Man får at vide hvormange Mac'er der er og hvormange brugere, men man
får ikke at vide:

hvilke Mac'er
hvor i landet
hvilken udbyder
mand/kvinde
arbejde/privat brug

og så videre og så videre

Et andet problem er også at statistikken ikke kan bruges som
salgsargument !

Man skal kunne se statistikken uden at være logget in. Log in delen skal
kun bruges hvis man vil tilføje/rette/slette.

Hvis nu man nu har en af de der evindelige diskussioner med en person,
der skal have en computer, så ville det jo være smart, hvis man kunne
sige: "Prøv lige at checke det her ud !" og så viser man et site, hvor
alle Mac'erne er listet og ud fra dem, står der hvor mange der findes i
DK.

Ligesom på apple-history.com

"Jamen jeg bor i Svendborg og dér er der ingen der har Mac" - jo der er
23 tilmeldte og på Fyn er der 565 Masc brugere !! Sådan bør en statistik
være.

Faktisk får jeg en fantastisk ide nu. man kunne kæde Mac Count sammen
med een fælles brugerforening i Danmark og lade det være op til brugerne
af MacCount.dk om man vil yde support/ringes op af nye brugere og så
videre.

Statistik er først sjovt, når det er omfattende og penslet meget ud.

Jeg er godt klar over at Thomas von Haller laver det her i sin fritid,
så hvis vi kan hjælpe ham, bør vi gøre det.

Grafikken på macfyn.dk er i mine øjne flot, måske vedkommende kunne
levere en gang funky Mac grafik til sitet.

Blot nogle tanker.

--
Ciao Jesper )

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-09-01 21:08

> [...]
>
> Grafikken på macfyn.dk er i mine øjne flot, måske vedkommende kunne
> levere en gang funky Mac grafik til sitet.

Selvfølgelig skal der være statisik der er _lidt_ mere udførlig end den
eder er på forsiden :) Jeg er ved at arbejde på forskellige
informationer der kan trækkes ud af systemet.

Statistik bliver synlig uden at man er logget ind, der er klart. Man
kunne f.eks. lave et billet. mrk. system hvis man vil i kontakt med en
af de registrerede brugere, f.eks. i forbindelse med spørgsmål ang. mac
i ens område. (til det brug skal området snævres ind til
kommunestørrelse... Sjælland er som bekendt ikke nogen lille ø.

Ang. grafik så prøver jeg at holde det så minimalt som muligt uden at
det bliver at for kedeligt, i betragtning af et jeg i den rå¨statistik
kan se at mange sidder med ældre maskiner skal det jo heller ikke være
klasket til med grafik :)

Så med lidt tålmodighed skulle der nok komme noget fedt ud af det :)

Jeg har prøvet at få fat i Apple.dk ang. lidt omtale eller evt. et
sponsorat til en eller anden form for konkurrence eller lodtrækning men
har ikke hørt noget endnu, men det har jo været weekend så jeg håber
endnu...

/thomas

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 30-09-01 22:04

Thomas von Hassel wrote:

> Så med lidt tålmodighed skulle der nok komme noget fedt ud af det :)

Lav en "pressemeddellelse" og send til alle Mac-portalerne, det er kun
nogle få procent af alle Mac-brugere, der har fundet vej til news:dk.edb.mac

Fra : Simon T

Dato : 30-09-01 22:16

Det står på MediaMac, det er da rimelig stort...

Med venlig hilsen

Simon T

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-10-01 12:47

Simon T <simon@FJERNDETTEsamfundsnasser.dk> wrote:

> Det står på MediaMac, det er da rimelig stort...
>

> Med venlig hilsen
>
> Simon T

jeg har skrevet til mediamac, macnyt, dk.edb.mac samt apple danmark (som
jeg ikke har hørt noget fra endnu) ..andre steder der ville være gode at
kontakte ?

/thomas

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 01-10-01 14:58

Thomas von Hassel wrote:

> jeg har skrevet til mediamac, macnyt, dk.edb.mac samt apple danmark (som
> jeg ikke har hørt noget fra endnu) ..andre steder der ville være gode at
> kontakte ?

Ja, alt hvad der kan krybe og gå af nyhedsmedier - både de trykte og dem
på Internettet...:)

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 01-10-01 15:01

In article <1f0lq77.x9b1l51iu93buN%thomas@vermoe.dk>, Thomas von
Hassel wrote:

> jeg har skrevet til mediamac, macnyt, dk.edb.mac samt apple danmark
> (som jeg ikke har hørt noget fra endnu) ..andre steder der ville
> være gode at kontakte ?

Computerworld, Politikene Internet ... osv.

-j

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 02-10-01 00:24

Janus Sandsgaard <janus@netcetera.dk> wrote:

> Computerworld, Politikene Internet ... osv.
>
> -j

uha uha, så skal jeg da ha den store staveplade frem ;) ..måske skulle
jeg vente to dage til jeg har fået lavet en 5-10 statistiske "charts" så
der er lidt på siden at se på for folk der ikke har en mac at registrere
... ?

/thomas

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 02-10-01 10:04

> [...]

> jeg vente to dage til jeg har fået lavet en 5-10 statistiske "charts" så
> der er lidt på siden at se på for folk der ikke har en mac at registrere

Du skal lave det sådan, at man kan se statistikkerne uden at være logget
ind, ellers vil der blive en masse "fake" oprettelser hvis nysgerrige
vil se hvor mange Mac'er der er i DK.

--
Ciao Jesper )

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 02-10-01 10:30

> Du skal lave det sådan, at man kan se statistikkerne uden at være logget
> ind, ellers vil der blive en masse "fake" oprettelser hvis nysgerrige
> vil se hvor mange Mac'er der er i DK.

Det har altid været planen at statistik skulle være frit tilgængeligt :)

/thomas

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 02-10-01 10:33

Thomas von Hassel <thomas@vermoe.dk> wrote:

> Det har altid været planen at statistik skulle være frit tilgængeligt :)
>
> /thomas

Yes sådan skal det være. Har du fået bestilt et domain, som passer til
projektet ?

--
Ciao Jesper )

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 02-10-01 10:44

> Yes sådan skal det være. Har du fået bestilt et domain, som passer til
> projektet ?

nah, jeg er lidt i tvivl om hvad det skal være. Bl.a. på grund af at jeg
ikke vil låse mig på statistiken, det kunne jo være der kom andre
fukntioner til :)

/thomas

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 02-10-01 12:18

In article <1f0nf7r.1xtqcsiez1htsN%thomas@vermoe.dk>, Thomas von Hassel wrote:

> nah, jeg er lidt i tvivl om hvad det skal være. Bl.a. på grund af
> at jeg ikke vil låse mig på statistiken, det kunne jo være der kom
> andre fukntioner til :)

Lyder spændende, men få dog fingerene i et passende domæne nu - så kan
du altid købe et nyt og mere passende når indholdet en dag ændrer
(udvider) sig. maccount.dk er desværre allerede taget. Sig frem hvad
du vil have, så opretter vi i en ruff.

-j

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 02-10-01 12:35

> [...]

> du altid købe et nyt og mere passende når indholdet en dag ændrer
> (udvider) sig. maccount.dk er desværre allerede taget. Sig frem hvad

jeg kan se at olav fra avalonia har været hurtigt ude :) mac-stat.dk og
macstat.dk er taget os :)

/thomas

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 02-10-01 17:14

Jesper Haaber Gylling wrote:

> Du skal lave det sådan, at man kan se statistikkerne uden at være logget
> ind, ellers vil der blive en masse "fake" oprettelser hvis nysgerrige
> vil se hvor mange Mac'er der er i DK.

Det er da ikke så vanskeligt at lave et script, der tjekker brugernes
platform, og så der kan det vel bare laves sådan, at der ikke kan
oprettes en ny bruger fra en PC.

Det kunne forresten være skide skægt, at lave et specielt web-site, en
slags portal der kun kunne bruges med en Mac, det skulle være komplet
umuligt at tilgå sitet med andre platforme, der kunne vi så i fællesskab
samle nogle spændende resoucer.

Og I kan være 100% sikker på, at et only-Mac-site vil gi' en hulens
masse polimik og omtale, og det desuagtet at der findes masser af
web-sites, der ikke kan bruges med en Mac, de virker kun med en PC'er.

Det vil simpelthen være så flabet, at det er årets provokative happening
- er der nogen der er med på ideen / projektet...?

Fra : Martin Petersen

Dato : 02-10-01 17:28

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> Det vil simpelthen være så flabet, at det er årets provokative happening

Måske en anelse pubertært: Når de andre er så dumme er det rigtig,
rigtig fedt at vi så kan være lige så dumme ... Ja, vi kan så.
Martin

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 02-10-01 20:56

Martin Petersen <martinmarius@petersen.mail.dk> wrote:

> Måske en anelse pubertært: Når de andre er så dumme er det rigtig,
> rigtig fedt at vi så kan være lige så dumme ... Ja, vi kan så.
> Martin

eneste problem er at der er nogle af os der er nødt til nogle gane at
bruge en af de kedlige grå kasser (pc'er) , men sure, det kan da laves
:)

Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 02-10-01 19:59

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:
> Det er da ikke så vanskeligt at lave et script, der tjekker brugernes
> platform, og så der kan det vel bare laves sådan, at der ikke kan
> oprettes en ny bruger fra en PC.

Well, så skal man da i hvert tilfældelige huske at fortælle det i
forvejen - jeg indtastede faktisk grund- såvel som opfølgende data fra
min (linux-) PC.

Og hvad skulle man forresten så gøre, i det - helt usandsynlige? -
tilfælde, at man ville indrapportere em Mac uden internetadgang?? Bede
sit folkebibliotek anskaffe en Mac til formålet?? :))

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 02-10-01 12:14

In article <1f0mm1s.zmp8ly1qhuclkN%t@garbage.dk>, Thomas von Hassel
wrote:

> uha uha, så skal jeg da ha den store staveplade frem ;)

hehe... frygt ej. Jeg er sikker på at gruppen her gerne hjælper dig
med at forfatte noget sammenhlngende til en art pressemeddelelse; jeg
vil i hver fald gerne. Jeg kigger i min gemmer efter en presseliste.

> ..måske skulle jeg vente to dage til jeg har fået lavet en 5-10
> statistiske "charts" så der er lidt på siden at se på for folk der
> ikke har en mac at registrere .. ?

Lyder som en god plan. Fyr den af; det' et fedt initiativ!

-j

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 02-10-01 21:40

> [...]

> med at forfatte noget sammenhlngende til en art pressemeddelelse; jeg
> vil i hver fald gerne. Jeg kigger i min gemmer efter en presseliste.

det må du sku gerne!

Jeg har skrevet lidt, men jeg er sku ikke vandt til at skrive
pressemedelser :)

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 02-10-01 21:54

Thomas von Hassel <t@garbage.dk> wrote:

> det må du sku gerne!
>
> Jeg har skrevet lidt, men jeg er sku ikke vandt til at skrive
> pressemedelser :)

Thomas slå nu lige koldt vand i blodet - der skal ikke sendes nogen
pressemeddelse ud før at sitet ligger på det rigtige domain og
indeholder en synlig statistik over de forskellige Mac'er.

Lav en synlig liste over ALLE de Mac'er der findes og sæt så antal,
internetforbindelse, geografisk placering, supportyder og så videre ud
fra - ligesom i et Excel regneark.

På den måde kan man lynhurtig danne sig et overblik over hvem der har en
4400 på ADSL i Herning området og som er indstillet på at yde hjælp.

På den måde kan vi også se om alle Mac'er (modellerne) findes i Danmark.

DET er interessant for både Mac brugere samt nysgerrige.

--
Ciao Jesper )

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 02-10-01 23:01

> [...]
>
> På den måde kan vi også se om alle Mac'er (modellerne) findes i Danmark.
>
> DET er interessant for både Mac brugere samt nysgerrige.

hehhe, jeg er helt rolig :) ..og nej jeg sender ikke noget ud før alt er
så nogenlunde på plads :)

Det er dog et problem med den måde du foreslår, det er at sitet på den
ene side kan bruges som et kanon værktøj for os mac brugere, enten til
at søge hjælp, eller bare for sjov. Den anden måde er den hvor
potenitelle tyveknægte kan gå ind og hvem der har hvilket udstyr
stående, nemt og overskueligt. Den enkeltes privatliv skal beskyttes
mest muligt. Af samme grund har jeg fjernet Navn fra databasen og jeg er
meget utryg ved at sammen kæde email adresse med de maskiner personen
har indtastet, for selv om det er sværere at finde det "rigtige"
menneske så kan man jo ikke være alt for blåøjet i denne verden.

Jeg er dog ikke afvisende for at sitet kan udvikles til at kontaktforum,
det skal bare gøres rigtigt, f.eks. gennem en slags Billet Mrk. system,
hvor personen der vil have hjælp kan rette henvendelse til en person
registreret på sitet, med mit system som mellemled, altså ingen direkte
kontakt i 1. omgang. Man kunne også kræve at hvis man skal have hjælp
skal man være registreret.

De 2 små statsikker der er på forsiden er langt fra mit slutmål, det er
bare det jeg lige fik til til at banke sammen, alt imens jeg har et day
job at passe samt en græsplæne at slå :)

Jeg har givet mig selv denne uge til at blive nogenlunde færdig, og så
måske køre los med pressemedelser i næste uge. Domænet www.macstat.dk,
med og uden bindestreg er registeret af Olav fra Avalonia, men ham har
jeg ikke kunne få fat i i dag, men der er andre domæner der kan bruges
selvfølgelig...

bare min 0,25 øre :)

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 02-10-01 23:14

> [...]
> med og uden bindestreg er registeret af Olav fra Avalonia, men ham har
> jeg ikke kunne få fat i i dag, men der er andre domæner der kan bruges

Glimrende - jeg er sikker på at du og Olav kan finde en fælles løsning.
Han råder trods alt over en ca. 10 G4 servere og er Danmarks største Mac
udbyder.

--
Ciao Jesper )

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 02-10-01 23:24

> Glimrende - jeg er sikker på at du og Olav kan finde en fælles løsning.
> Han råder trods alt over en ca. 10 G4 servere og er Danmarks største Mac
> udbyder.

Jeps, det ser sku imponernede ud på billeder :) ..jeg regner med jeg
bliver ved med at hoste den selv, så jeg skal jo bare ha' ham til at
pege dns'en over på min IP :)

Fra : J.C. Voss

Dato : 02-10-01 23:23

Thomas von Hassel <t@garbage.dk> wrote:

> bare min 0,25 øre :)

Og hvilke 0.25 ører. Ikke nok med, at idéen i sig selv er genial, og jeg
er sikker på at det vil fænge andre steder. Apple må da også synes at
idéen er helt i orden, de får jo gratis omtale.
Udover det så er det rart at se at du har gjort dig rigtig mange tanker
om hvordan du kan lave det så det bliver til alle de registreredes
bedste, og ikke til dem der kan udnytte det. Lækkert, og jeg var nummer
#4 (-;

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 02-10-01 23:40

> [...]

> om hvordan du kan lave det så det bliver til alle de registreredes
> bedste, og ikke til dem der kan udnytte det. Lækkert, og jeg var nummer

tjo, tja, apple har jeg ikke hørt fra endnu :) ..men min plan er at
oversætte den færdige danske udgave, sælge noget banner plads og så
ellers låne mig tilbage og se pengene vælte ind ;) j/k :))