ang. middelfart Søndag.
Fra : S.G

Dato : 27-09-01 22:55

Hvem kører fra Odense sammen med mig og en makker af mine på Søndag? Det er
jo bare at aftale et sted at mødes og så køre samlet

kunne være cool at følges ad et par stykker.

Sebastian, Odense
RF400

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 28-09-01 07:22

Plejer man ikke at mødes på Tanken, over for SMC-biler i Bolbro. Mener der
er mellem kl. 12 og 13.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : S.G

Dato : 28-09-01 09:51

dunno.
Det er jo osse lidt upræcist mellem 12 pg 13
men kan folk fra Odense der suser til middelfart ikke lige give et praj så
jeg kan finde jer inden i kører afsted

Fra : Niels S.

Dato : 28-09-01 11:14

S.G skrev

> Det er jo osse lidt upræcist mellem 12 pg 13
> men kan folk fra Odense der suser til middelfart ikke lige give et praj så
> jeg kan finde jer inden i kører afsted

Hvorfor ikke bare kigge på gruppens hjemmeside under gode ture?

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : bo thomsen

Dato : 28-09-01 20:11

> Hvorfor ikke bare kigge på gruppens hjemmeside under gode ture?
> Niels S.
> VFR800FI
> Medlem af VFR klub Danmark (www.vfr.dk)

ja, niels vi kunne jo godt tænke os at svingerruten der bl.a. går igennem
farum
kom til at ligge på www.vfr.dk...:-)
så kunne man jo smugtræne når de dage hvor andre ikk har tid til at køre
med
mvh
bo thomsen
Medlem af VFR klub Danmark
www.vfr.dk - stiftende generalforsamling d. Torsdag den 11. Oktober kl.
19:00 på Lyshøjgårdsvej 80, 2500 Valby.

Fra : Niels S.

Dato : 29-09-01 11:28

bo thomsen skrev

> www.vfr.dk - stiftende generalforsamling d. Torsdag den 11. Oktober kl.
> 19:00 på Lyshøjgårdsvej 80, 2500 Valby.

Rolig nu Bo. Vent nu til lørdag d. 13. oktober kl. 19.00 med at møde op til
generalforsamlingen, ellers bliver du nok valgt som den eneste til alle
bestyrelsesposterne )

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 28-09-01 13:10

Jeg tror det er Virago klub Fyn der arrangerer fællestur fra Bolbro, kig
evt. på deres hjemmeside.

Fra : Michael K.S.

Dato : 28-09-01 13:17

On Thu, 27 Sep 2001 23:55:25 +0200, "S.G" <diller@mbox301.get2net.dk>
wrote:

>Hvem kører fra Odense sammen med mig og en makker af mine på Søndag? Det er
>jo bare at aftale et sted at mødes og så køre samlet
>
>kunne være cool at følges ad et par stykker.

Flg snippet fra http://www.dmcn.dk/ (gode toure) :

Fisketorvet-Caroline

Sidste Søndag i hver måned er der start fra Fisketorvet i Odense
kl.13.00.
Kursen bliver sat mod Middelfart, hvor vi mødes sammen med mellem 200
- 300 andre MC'er. Som regel er vi 30 -50 der kører samlet fra Odense
og vi er en del der mødes allerede kl. 12.00 for at udveksle div.
snak.

-M

Fra : S.G

Dato : 29-09-01 01:49

Det store 1000,- kroners spørgsmål er så..
HVOR MØDES VI PÅ SØNDAG??

Fra : Armand

Dato : 29-09-01 10:20

> Det store 1000,- kroners spørgsmål er så..
> HVOR MØDES VI PÅ SØNDAG??

Må jeg for Karolines vedkommende, foreslå at man som D.F.M.'er parkerer
omkring det lille stråtækte "hjulmagerhus" der ligger nedenfor
cafeteriet!
Der er dog belagt med løst grus hvorfor en medbragt plade til støttebent
kanvære en fordel.

--
Armand.
(der skal på lånemarkedet for at kunne troppe op)

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 29-09-01 13:03

> [...]
>
> --
> Armand.
> (der skal på lånemarkedet for at kunne troppe op)

Så kan det jo værre at vi ses, jeg regner ( det gør vejret sikkert også
) stærkt med at tage et lille Søndags smut over bæltet

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : S.G

Dato : 29-09-01 13:31

Det lyder da som en deal.
Kommer du egentlig med?
anyway jeg vil da daffe ned omkring det hus der, det bliver jo lidt griner
at se D.F.M´erne (dem der nu er) live

Fra : Jon Larsen

Dato : 29-09-01 15:51

> [...]
er
> jo bare at aftale et sted at mødes og så køre samlet
>
> kunne være cool at følges ad et par stykker.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Snippet fra Suzuki chopper club danmarks hjemmeside.

"Fælleskørsel kl.13.00 fra Haarh tanken Middelfartvej i Odense C. Lige
overfor SMC biler"

Der plejer jeg at køre med fra !!!
--
MVH.
Jon Larsen

Fra : Steen Johansen

Dato : 29-09-01 18:06

"Jon Larsen" <Jon.Larsen@image.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Snippet fra Suzuki chopper club danmarks hjemmeside.
>
> "Fælleskørsel kl.13.00 fra Haarh tanken Middelfartvej i Odense C. Lige

Jeg har bestilt godt vejr
jeg har vel også noget at skulle have sagt
MvH Steen
Honda 500 CX E Odenses flotteste
(cykel+ fører)

Fra : S.G

Dato : 29-09-01 18:26

> Jeg har bestilt godt vejr

satans, jeg kom sq ellers lige til at klaske en stakkels skovsnegl i
arrigskab, håber sq ikke det ordsprog holder

Fra : Steen Johansen

Dato : 30-09-01 11:28

> satans, jeg kom sq ellers lige til at klaske en stakkels skovsnegl i
> arrigskab, håber sq ikke det ordsprog holder

Det er din skyld, skam dig
MvH Steen