Andet multimedie
bentjuul 3670
Hente databaseoplysninger ind i Quark elle~
Fra : Karsten Nygaard Niel~

Dato : 27-09-01 20:12

Mit lille firma er begyndt en del at lave boligannoncer m.m på trods af vi
mest beskæftiger os med internet og databaser. Så vi er (endnu) ikke for
stærke i de forskellige extensions til såvel quark som indesign (vi har
endnu ikke lagt os fast på en platform).

Er der nogle der kan anbefale et produkt som kan "flette" fra databaser?

Karsten Nygaard
www.nielsen-nygaard.dk

Fra : Studio Smalbro

Dato : 29-09-01 12:01

PageMaker 7 har det som en facilitet og VenturaPublisher kommer med et
dedikeret program til det "ventura database publisher" Ventura er PC og
Pagemaker er både PC og Mac. Personligt vil jeg klart anbefale PC'en fordi
det ganske enkelt er en billigere platform. Der findes værktøjer til Quark
også, eks Xcatalog, men QuarkXPress er en lidt dyr fornøjelse hvorimod en
Venturaløsning kan fåes til 6.000 og endda meget billigere hvis man køber
den som en upgrade fra en gammel Draw.
Kh
Bjørn

Fra : Thomas