Barnløsheds problemer
Fra : C.G.

Dato : 27-09-01 17:39

Hej,

Jeg har et problem med hensyn til barnløshed.

Er der nogen der ved om det kan helbredes gennem alternativ behandlinger?

Med venlig hilsen

C.G

Fra : Bjarne Krog

Dato : 27-09-01 18:25

On Thu, 27 Sep 2001 18:38:53 +0200, "C.G." <christina@rbl.dk> wrote:

>Hej,
>
>Jeg har et problem med hensyn til barnløshed.
>
>Er der nogen der ved om det kan helbredes gennem alternativ behandlinger?

Heldbrede? måske ikke meeeeeeeen.

Jeg ved at der er nogen zoneterapeuter, der har stor held med at
hjælpe barnløse med at kunne få børn.

Der er også mulighed for at Akupunktørene kan hjælpe med dette.

---
Helbredende hilsner fra
Akupunktør Bjarne Krog http://www.blivrask.dk
Søger du en akupunktør så kik her http://www.akupunktoerer.dk/

Fra : all4you

Dato : 27-09-01 20:39

"C.G." <christina@rbl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Jeg har et problem med hensyn til barnløshed.
>
> Er der nogen der ved om det kan helbredes gennem alternativ behandlinger?

Jeg har ingen personlig erfaring med det, men hvis ikke "problemet" ligger i
et varig fysisk problem, kan jeg ikke se hvorfor det ikke skulle kunne
kureres.

Men det er ikke helt ligemeget hvad "problemet" er. Barnløshed er ikke
diognose nok..!

Du må nok åbne dig noget mere hvis du skal have et kvalificeret bud..!

mvh
Jan Langholm
Samtaleterapeut

Fra : Tigeren

Dato : 28-09-01 21:14

Jeg har hjulpet en ven ved hjælp af Reiki Healing. I dette tilfælde skyldes
det giftstoffer i kroppen pga. mange års forbrug af p-piller. Hun blev
gravid ca. en måned efter en Reikibehandling. Om det kan kaldes barnløshed
ved jeg nu ikke...

Mvh

Lasse (Reikimester)

Fra : Esben Harbo

Dato : 30-09-01 10:27

C.G. <christina@rbl.dk> wrote:

> Jeg har et problem med hensyn til barnløshed.
>
> Er der nogen der ved om det kan helbredes gennem alternativ behandlinger?

Det er om ikke officielt dokumenteret - så i hvert fald ofte erfaret, at
økologisk mad og kraftig nedsættelse af stressniveauet hjælper på mænds
sædkvalitet. Det ville være oplagt hvis noget lignende skulle gøre sig
gældende for kvinder.

Jeg har hørt healere, der sagde at der kunne være blokeret psykisk (og
derved fysisk) for at få børn og at man kunne arbejde på disse
blokeringer.

Som hjemmearbejde kunne man jo undersøge om der lå sådanne blokeringer:
tidl. tab af børn, forestilling om at blive forladt i det øjeblik man
får barnet eller whatever...

kh esben

Fra : Kasper Finn Johansso~

Dato : 22-10-01 10:33

min erfaring er det er meget afhængig af hvad årsagen er til
barnløsheden....!

du er velkomme til at kontakte mig direkte .. ofr at høre mere..!

Kasper..

Fra : AnneLarsen

Dato : 24-04-02 13:50

"C.G." skrev d. 27-09-01 17:39 dette indlæg :
> Hej,
>
> Jeg har et problem med hensyn til barnløshed.
>
> Er der nogen der ved om det kan helbredes gennem alternativ
> [...]
Der er mange der er blevet gravide ved at købe et pesar i håndkøb på
arpoteket, og derefter sætte det op en aften lige inden sengetid, med
mandens sæd i - det er naturligtvis nødvendigt at gøre det når det er
ægløsning (forhøjet temperatur), og absolut ingen sæddræbende cremer !
Fordelen
1 hvis der ikke er mange levedygtige sædceller, kan de der kun komme hen
hvor der er brug for dem
2 Det psykologiske aspekt, at man gør noget der ovenikøbet er ufarligt
3 Ingen ydmygende samtaler og undersøgelser.
Held og lykke med projektet fra
Anne Larsen

http://www.kandu.dk/

Fra : bps

Dato : 28-08-02 21:27

> [...]
behandlinger?
> Det kan hjælpe at være meget sammen med spædbørn(mange der adopterer
et barn bliver selv gravide efter kort tid,der kendes mange eksempler,
det er også kendt at zoneterrapi kan hjælpe hvis man får den rigtige
zoneterapeut.

http://www.kandu.dk/