Fotos af Yamaha YR 1/YR 2, YDS 5 og Honda ~
Fra : Jens Jessen

Dato : 27-09-01 15:37

Til min næste bog om japanske motorcykler kommer jeg i bekneb for gode fotos
af Yamaha YR 1 og 2, YDS 5 og den lille Honda 90 Sport.
Kan nogen hjælpe?

Journalist Jens Jessen (DJ)
Skanderborgvej 140, 8660 Skanderborg
Tlf. 8657 7201 Fax. 8657 7204
Mobil 2073 7471
E-mail: jens.jessen@get2net.dk

Fra : ttoft

Dato : 27-09-01 22:13

Prøv på følgende hjemmesider:

http://www.vjmw.org/
http://www.angelfire.com/hi3/sotw/60slist.html

og på nedenstående - hvor det dog mest er modificerede cykler som omtales,
men som er utrolig omfangsrig og spændende at se på:

http://www.eurospares.com

Jeg skulle mene at Du i hvert fald kan finde nogle fotos af de nævnte
modeller hér - ellers kan Du blot maile tilbage, så finder jeg nogle flere
hjemmesider med spændende "modeller".

Med venlig hilsen
Thomas Tønning Toft
Nico Bakker Thunderace

Fra : Jens U

Dato : 27-09-01 22:47

> [...]
>
>Jeg skulle mene at Du i hvert fald kan finde nogle fotos af de nævnte
>modeller hér - ellers kan Du blot maile tilbage, så finder jeg nogle flere

Husk lige at få tilladelse af fotograferne til at bruge dem i kommerciel øjemed.
Men det behøver man vel ikke at fortælle en prof. Journalist.

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@studmc.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X